برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین دانش و فناوری

طبیعت زیبای گیلان

گیلان خط سبزی است که در کناره‌های غربی خزر آرام گرفته ، استان گیلان یکی از زیباترین و سرسبزترین استان‌های کشور ایران است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

آیا وجود مو روی لاله گوش خطرناک است؟

وجود مو روی گوش و کانال گوش می‌تواند یک علامت هشدار باشد و باید جدی گرفته شود. علاوه بر این ظاهر نازیبای آن اعتماد به نفس شخص در اجتماع را کاهش می‌دهد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

هدیه کارت سفر برای جلب رضایت شرکای تجاری

کارت سفر هدیه سازمانی متفاوتی است که وجه کاری شمارا تغییر می‌دهد. شما با استفاده از این هدیه درخورشان و متفاوت نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی که تاکنون دیده‌اید می‌توانید خاص‌تر اقدام کنید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی دانش آموزی در خراسان رضوی آماده توزیع شد

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی ویژه دانش آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی، آماده توزیع بین مدارس شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

بورل: جامعه بین‌المللی باید بحران انسانی در نوار غزه را حل کند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: نمی توانیم صدای (اعتراض و محکومیت) خود را علیه این رفتارها بلند نکنیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

خارش شديد شبانه، می تواند ناشی از انگل پوستي باشد

استاد گروه انگل شناسي و قارچ شناسي دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خارش شديد شبانه می تواند از علائم اصلي انگل پوستي سارکوپتس اسکابيه باشد که زمینه ساز بيماري گال يا بيماري جَرَب، در افراد مي شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

لیست جدیدترین انواع سم کنه کش و حشره کش

جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، مملو از موجودات زنده‌ای است که گاهی اوقات می‌توانند به مهمانان ناخوانده‌ای تبدیل شوند. حشرات و کنه‌ها، با تنوع گونه‌ای گسترده و توانایی سازگاری بالا، از جمله این مهمانان ناخوانده هستند که می‌توانند به محصولات کشاورزی، دامداری و حتی سلامت انسان‌ها ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

حفظ و بازسازی مسجد مرویها با حمایت مردمی و دستگاه‌های اجرایی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌ها برای حفظ و بازسازی مسجد تاریخی مرویها خبر داد و تأکید کرد که این پروژه با حمایت مردمی و همکاری دستگاه‌های اجرایی به سرانجام خواهد رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی به کمترین میزان از سال ۲۰۰۹

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی پیش بینی رشد اقتصادی را برای سال جاری کاهش داد و بر فشار‌هایی که جنگ غزه بر اقتصاد وارد کرده است تأکید کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20

رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

کانادا که به خاطر وسعت، طبیعت دست نخورده، مناظر زیبا و فرهنگ پر جنب و جوشش معروف است، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با این حال، هر درخواستی برای ویزای توریستی کانادا تایید نمی شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/6/20