برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 15 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر چیست؟

اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان در ایام محرم و صفر

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام محرم و صفر دارند، می‌توانند از سوم تیرماه درخواست خروج از کشور خود را بدون سپردن وثیقه ثبت کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

تشریح جزئیات مراسم اربعین شهدای خدمت

دقایقی پیش نشست خبری محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه آغاز شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

رئیس شورای شهر اصفهان: مردم به دنبال انتخاب رئیس جمهوری هستند که شعارزده و جناح زده نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی نامزدها حرف‌های نشدنی می‌زنند اما مردم فریب نخواهند خورد و به سمت کسی می‌روند که در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد، گفت: مردم به دنبال انتخاب رئیس جمهوری هستند که درصدد حل مشکلات مردم باشد و شعارزده و جناح زده نباشد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

کمک به صنایع خراسان رضوی با بازچرخانی آب/ در حال حاضر در هیچ شهری از استان قطعی آب نداریم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تلاش داریم با بازچرخانی آب علاوه بر کمک به محیط زیست، بخش بزرگی از آب صنایع استان را تامین کنیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

شریعتی: کانادا هویت ایرانی را هدف قرار گرفته است

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: سپاه هویت ملت ایران است. این حرکت دولت کانادا نشان داد که هویت ایرانی را هدف قرار گرفته است و انتظار می‌رود در آن تجدید نظر کند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

اعلام اسامی راه‌یافتگان و هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید»

هیئت انتخاب و داوری و آثار راه‌یافته به شصت‌ و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد-مهروشید معرفی شدند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

اجرای فیبرنوری ۲۵ شهر خراسان شمالی افتتاح شد

با حضور عیسی زارع، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پور در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی و در حاشیه جلسه شورای اداری استان طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها ۲۵ شهر خراسان شمالی افتتاح شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

نماینده مردم تهران در مجلس شورای : کانادا نشان داد که استقلال خود را به دیگران فروخته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم سپاه توسط دولت کانادا را محکوم می‌کنیم با این اقدام نابخردانه دولت کانادا نشان داد که استقلال خود را به دیگران فروخته است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3

مومنی: تأمین امنیت مرزها در گرو رونق اقتصادی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما اگر به دنبال تامین امنیت مرزهای کشورمان هستیم و اینکه خود مردم از مرزها محافظت کنند و زمینه سوء‌استفاده مخالفین فراهم نباشد، باید در تمام مرزهای کشور رونق اقتصادی ایجاد شود و بده‌بستان‌های مالی صورت بگیرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/3