برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 15 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

هیچ خانواری پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی نیست

معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر هیچ خانواری پشت نوبت دریافت مستمری در کشور نیست و در این راستا بیش از ۵۵۰ هزار خانوار به مددجویان این سازمان اضافه شده‌اند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

ترخیص ۷۴ بیمار حادثه دیده آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۵۳ بیمار حادثه دیده بیمارستان قائم رشت در بیمارستا‌های گیلان در حال حاضر خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

نمایش «خیلی زود عادت می‌کنیم» افتتاح شد

هنرمندان تئاتر در آیین افتتاحیه نمایش «خیلی زود عادت می‌کنیم» از تلاش برای پرهیز از عادت‌هایی که انسان را به تباهی می‌کشد، گفتند.  
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

طرح جدید پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها از عید قربان تا عید غدیر خبرداد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

بام جهان کجاست؟+تصاویر جذاب

مورچه‌ها فکر می‌کنند وقتی از لانه‌ بیرون می‌آیند و روی ریزه‌سنگی می‌ایستند، همانجا، بلندترین جای جهان است و گنجشک‌ها تصور می‌کنند بام جهان، همان بالاترین شاخه‌ تک‌درختی است که روی آن می‌نشینند و آفتاب می‌گیرند و عقاب‌ها، نوک قله کوه را بالاترین نقطه جهان می‌دانند!
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

رونمایی رسمی AFC از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا + تصاویر

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان رونمایی کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

اسبقیان: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی یک برند است/ لبخندی مقام رهبری با دیدن حرکات نوجوانان ورزش زورخانه ای برای ما ارزشمند بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: با دستور وزیر ورزش به معاونت فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ای، چرا که ورزش ما در بخش فرهنگی نیز مطالباتی دارد. فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی یکی از یاران نزدیک وزارت در برگزاری برنامه های فرهنگی است و به همین جهت ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

مخبر: برخی که مدعی دیپلماسی هستند کشور را حتی در حلقه همسایگان محصور کرده بودند

سرپرست ریاست جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی در مدت 3 سال توانست برخی از ارتباطات و مسائل با کشورهای منطقه را حل نماید و ارتباطات همسایگی و بین‌المللی کشور به خوبی گسترش یافت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

تشنج، يک بيماري جسمي و قابل کنترل از طریق دارودرماني است

دانشیار بيماري هاي مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تشنج يک بيماري جسمي و قابل کنترل از طریق دارودرماني است که با تحريک زياد سلول هاي مغزي، فرد را دچار علائم متفاوتي می کند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31

اعلام حمایت سران طوایف کرمان از محمدباقر قالیباف

طوایف کرمان با صدور بیانیه ای مشترک تاکید کردند با بررسی توانایی ها و کارنامه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ، محمدباقر قالیباف را مدیری توانمند ، انقلابی و‌ انتخاب اصلح برای تصدی پست ریاست جمهوری تشخیص داده اند. 
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/31