برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
عناوین اقتصادی
در هفته صنعت صورت گرفت:

بازدید مدیر کل صنعت،معدن و تجارت قم از شرکت برنا گستر

تاریخ: 1402/4/5
موضوع: اقتصادی
در نشست خبری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم مطرح شد:

احیای واحد های صنعتی تعطیل قم دو برابر شد

رئیس سازمان صنعتفمعدن و تجارت استان قم گفت: ۶۵ واحد راکد استان امسال به چرخه تولید برگشت و برای ۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان اشتغال مستقیم ایجاد شد.
تاریخ: 1402/3/31
موضوع: اقتصادی

بازدید مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از اولین نمایشگاه تخصصی قهوه،شیرینی،شکلات،تجهیزات کافه،رستوران و خدمات وابسته استان قم

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ دکتر عباس شیرمحمدی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از اولین نمایشگاه تخصصی قهوه،شیرینی،شکلات،تجهیزات کافه،رستوران و خدمات وابسته استان قم بازدید کرد.
فاطمه جعفری
تاریخ: 1402/3/24
موضوع: اقتصادی
در نمایشگاه بین المللی استان قم

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی قهوه،شیرینی،شکلات،تجهیزات کافه،رستوران و خدمات وابسته

اولین نمایشگاه تخصصی قهوه،شیرینی،شکلات،تجهیزات کافه،رستوران و خدمات وابسته استان قم با حضور مبرا و رحیم زاده روسای اتحادیه های آبمیوه،بستنی و کافی شاپ های تهران و اصفهان در نمایشگاه بین المللی استان قم افتتاح شد
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/3/22
موضوع: اقتصادی
ریاست سازمان جهاد کشاورزی قم

از بازارچه های فصلی حمایت می کنیم

رئیس جهاد کشاورزی در این بازدید به تدوام این بازارچه ها در فصل های مختلف اشاره کرد و گفت:نیاز امروز جامعه کمک به اقتصاد خانواده و معیشت این عزیزان هست و برگزاری اینگونه بازارچه ها با هدف تولید به مصرف می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد خانواده ها داشته باشد و جهاد کشاورزی از اینگونه ...
تاریخ: 1401/12/28
موضوع: اقتصادی
با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت کشور:

ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته قم افتتاح شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته قم عصر سه‌شنبه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت کشور در محل نمایشگاه‌های دایمی قم آغاز به کار کرد.
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/11/4
موضوع: اقتصادی
با بازدید از کارنجات هلدینگ لینا:

مسئولین قم در جهت رفع موانع تولید 

حمیّت نیوز(حمنا)؛ با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،ابدالی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم و ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم به منظور حمایت از تولید و رفع موانع تولید و صادرات، بازدید از کارنجات هلدینگ لینا انجام گرفت.
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/11/2
موضوع: اقتصادی
جزئیات معامله 2 مدل کامیون کشنده در بورس کالا

در جریان معاملات امروز بورس کالا 2 مدل کامیون در تالار خودرو معامله شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ امروز  ۵۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 متعلق به سیباموتور با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به فروش رفت که با احتساب 9 درصد مالیات به اضافه ۱۰ میلیون تومان هزینه های جانبی، قیمت تمام شده این خودرو به ۴ میلیارد و 370 میلیون تومان می رسد. 
حامد متقی
تاریخ: 1401/10/27
موضوع: اقتصادی
آلمان به‌دنبال واردات گاز از عراق

گزارش‌ها نشا ن می‌دهد آلمان در حال امکان‌سنجی برای واردات گاز از عراق است.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا) به نقل از رویترز، گزارش‌ها نشان می‌دهد آلمان در حال مذاکره با عراق برای واردات گاز از این کشور است؛ اقدام این کشور اروپایی در راستای تنوع‌بخشی به منابع تأمین گاز و در واقع یافتن جایگزین  برای گاز روسیه انجام می‌شود.
حامد متقی
تاریخ: 1401/10/27
موضوع: اقتصادی
معاون توسعه تجارت کشور:

افزایش صادرات غیرنفتی به سالانه ۷۵ میلیارد دلار امکان‌پذیر است

 معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت و ترویج صادرات کشور با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای رساندن حجم صادرات غیرنفتی به سقف ۷۵ میلیارد دلار تا سال ۱۴۰۴ گفت: صادراتی که طی سال‌ گذشته و همچنین امسال ادامه پیدا کرده، این نوید را می‌دهد که به این عدد ...
مهدی کبیری
تاریخ: 1401/10/15
موضوع: اقتصادی