برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
عناوین فرهنگ و هنر
از سلسله اجلاسیه های کنگره ملی شهداء:

اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی استان شامگاه پنجشنبه در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
تاریخ: 1401/8/19
ذوالنوری:

شهدای جهاد سازندگی از مظلوم ترین شهدای جنگ هستند

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه شهدای جهاد سازندگی از مظلوم ترین شهدای جنگ هستند، گفت: جهادگران جهاد سازندگی قبل از جنگ در مسیر آبادانی مناطق محروم در خدمت مردم بودند و در ادامه نیز در دفاع مقدس خدمات ویژه‌ای داشتند.
تاریخ: 1401/8/19
یادداشت ابوالفضل رجبیان عضو شورای راهبردی فرش کشور 

قالی هنر اصیل ایرانی

ابوالفضل رجبیان عضو شورای راهبردی فرش کشور در این یادداشت ضمن بیان ابعاد مختلف اهمیت هنر اصیل ایرانی آورده است بلندنظری مسئولان در موضوع پیمان سپاری ارزی میتواند جان تازه‌ای به صادرات فرش دستباف دهد
تاریخ: 1401/8/16
از سلسله نشست های اجلاسه های کنگره شهدای قم:

نشست خبری اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی برگزار شد

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی‌سنگر که مختص به 60 شهید جهاد سازندگی قم است در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.
تاریخ: 1401/8/16

اجلاسیه بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان قم برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نخستین اجلاسیه بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان قم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ۱۶ آبان‌ماه به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود.
تاریخ: 1401/8/15

قم در سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س) غرق در عزا و ماتم بود

به گزارش حمیت نیوز (حمنا)؛مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه(س) از روز گذشته در جای جای شهر قم آغاز شده و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ایشان برای عرض تسلیت در حرم مطهر حاضر می‌شوند و به عزا و سوگواری می‌پردازند.
تاریخ: 1401/8/13
در گفتگو با مدیر مراکز آموزش ازراه دور افق (دخترانه) :

 حتی امروز فراگیران افق مهر در دانشگاه ها و تربیت معلم مشغول به تحصیل و دانشجو در رشته های عالی هستند

قم - حمیت نیوز(حمنا)؛فراهم نمودن فرصت تحصیل همواره یکی از دغدغه های اصلی مسئولان محسوب میشود که در دهه های اخیر تلاش بسیاری صورت گرفت تا فرصت و ظرفیت مناسبی برای جا ماندگان از تحصیل فراهم شود که تاسیس مراکز آموزش از راه دور یکی از این بسترها است.
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/8/12
با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)

اولین نمایشگاه توانمندی محلات در محل دائمی نمایشگاه های استان قم افتتاح شد+تصاویر

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ غروب روز دوشنبه، 9 آبانماه1401، با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)و جمعی از مدیران اجرایی استان و فرماندهان سپاه استان، اولین نمایشگاه توانمندی محلات در محل دائمی نمایشگاه های استان قم افتتاح شد.
تاریخ: 1401/8/9
معاون استاندار قم:

رسانه‌ها منتظر " ترند" شدن دروغ‌های رسانه‌های معاند نباشند/سرمایه اجتماعی دولت با همکاری رسانه‌ها تقویت می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی "خبرنگاری در میدان" گفت: همیشه در مقام «نظر» در مورد اهمیت و صورت رسانه و خبرنگار صحبت شده است اما این بار در جریان اغتشاشات اخیر شاهد هستیم که این مساله در ...
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/8/7
رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم:

اجلاسیه یکصد وسی بانوی شهیده استان قم برگزار خواهد شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز آموزشی جامعه الزهرا (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: دیدار‌ها و یادواره‌هایی که برگزار کردیم باعث شد خانواده شهدا و بخشی از شهدای مظلوم دفاع ...
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/8/3