برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403
عناوین فرهنگ و هنر
<<  4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   >>
به قلم مصطفی فرجی:

‍ نقدی بر  فیلم سینمایی "پرونده باز است" به بهانه اکران آنلاین  این فیلم در این روزها

"پرونده باز است" فیلمی پلیسی- جنایی محسوب می‌شود اما از همان ابتدای داستان کارگردان تاکید دارد که مطلبی برای پنهان کردن از مخاطب ندارد و با این روش وجه «معمایی» فیلم را کنار می‌گذارد.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1402/9/21

برگزاری نشست مقدماتی جشنواره خزر در آینده نزدیک

رئیس سازمان سینمایی کشور در گفتگوی برخط با آناصحت کاکایف معاون وزیر فرهنگ و مدیر کمیته رادیو، تلویزیون و سینمای ترکمنستان مذاکره کرد.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1402/9/19

 پیش‌بینی احتمالی «برج میلاد» برای خانه جشنواره فیلم فجر/پانزدهم دی‌ماه اعلام اسامی فیلم‌های راه یافته به جشنواره فجر/حضور پررنگ فیلم اولی‌ها در کنار استقبال پررونق با صد و شش فیلم متقاضی

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال، تا پانزدهم آذر بود و صد و شش اثر به دبیرخانه واصل شد و حضور فیلم اولی‌ها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1402/9/19
احمد رجبیان عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستباف قم:

فرش دستباف قم نیازمند حمایت است

عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستباف قم گفت: فرش ایران درخشش جهانی دارد و جایگاه فرش ابریشم قم، زبانزد عام و خاص این صنعت در جهان است.
تاریخ: 1402/9/18
علی جورابچی عضو هیات مدیره اتحادیه فرش دستباف قم:

فرش  یکی از مهم‌ترین کالای صادراتی غیر نفتی به شمار می آید

علی جورابچی عضو هیات مدیره اتحادیه فرش دستباف قم گفت: در ایران نیز فرش مهم‌ترین کالای صادراتی غیر نفتی به شمار میآید که درصد بالایی از سهم صادرات را در بر گرفته است.
تاریخ: 1402/9/18
مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور

نباید همه مشکلات را به تحریم ها ربط دهیم/ عزم دولت و وزارت خارجه برای رفع تحریم ها

مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور  با بیان اینکه نباید همه مشکلات را به تحریم ها ربط دهیم گفت: هم در دولت و هم وزارت خارجه برای رفع و دور زدن تحریم ها برنامه های مختلفی عملیاتی می شود.
تاریخ: 1402/9/18
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش قم:

قم جایگاه ویژه ای در تولید و صادرات فرش دارد

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش قم گفت:  قالی بافی قم سابقه دیرینه دارد و در حال حاضر فرش قم از لحاظ تنوع رنگ و طرح در دنیا بی نظیر است و همین امر سبب شده است تا قم جایگاه ویژه ای در تولید و صادرات فرش داشته باشد
تاریخ: 1402/9/18
جواد الیاسی معاون اتحادیه فرش دستباف استان قم:

بیش از 4 هزار نفر در قم بیمه قالی بافی هستند

معاون اتحادیه فرش دستباف استان قم در مورد اقامات اتحادیه تصریح کرد: تا سال 94 بیش از 11 هزار نفر بیمه قالی بافی داشتند که با قطع بیمه ها به 4 هزار و 800 بیمه شده رسید و ما پیگیری لازم برای جلوگیری از قطع بدون علت بیمه را داشتیم.
تاریخ: 1402/9/18
مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم:

فرش ایران برآمده از فرهنگ و هنر و دانش ایرانیان است

مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم بیان کرد:یکی از گام های انجمن شرکت در کارگروه ثبت و طرح نقشه ایران است که به عنوان حضور در کارگروه ثبت طرح و نقشه فرش که در مرکز ملی فرش زیر نظر اداره ارشاد انجام می شود نماینده داریم و می توانیم از طرح هایی که از استان برده می شود دفاع و به ...
تاریخ: 1402/9/18
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:

ضرورت راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش در قم/ مشکل راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم را به جد پیگیرهستیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش در قم تاکید کرد و گفت: من از گذشته پیگیر مشکل راه دسترسی  نمایشگاه بین المللی قم بودم  و اکنون نیز به جد پیگیری میکنم
تاریخ: 1402/9/17
<<  4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز