برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
عناوین خواندنی ها
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

ماجرای صوت جنجالی درباره خودروی محبوب ایرانی‌ها

افشای فایل صوتی سخنان تکان‌دهنده مدیرعامل ایران خودرو در فضای مجازی خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/25

اینترنت در ایران مُرد، از بس که جان ندارد!

خبر آمده که ریاست مجلس را در صورتی به فرد موردنظر می‌دهند که حامی طرح صیانت باشد! ادعایی که اگر صحت داشته باشد، رسما وامصیبتا!
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/25

فقط این خودروها حریف خطرناکترین جاده‌های ایران هستند

در میان هفت نسل خودروهای تویوتا لندکروزر که تا کنون تولید شده برخی فوق‌العاده و برخی دیگر ضعیف‌تر ظاهر شده‌اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تاریخچه این سری شاسی بندهای محبوب ژاپنی.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/25

چرا بعضی وقت‌ها «زمان» زود می‌گذرد؟

محققان در یک مطالعۀ تازه، ارتباط میان نوع تصاویری را که افراد مشاهده می‌کنند با ادراکی که از گذر زمان دارند مرتبط کرده و به نتایج جالبی رسیده‌اند. یک مطالعه‌ی جدید به این نتیجه رسیده است که تصاویر بیادماندنی و منظم کاری می‌کنند که لحظات طولانی‌تر به نظر برسند؛ بر این اساس نحوه ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

نامزدی با آشنایی چه تفاوتی دارد؟

نامزدی و آشنایی دو مرحله‌ی متمایز در یک رابطه‌ی عاشقانه هستند که هر کدام تعهدات، انتظارات و رسم و رسومات خاص خود را دارند. در حالی که این دو مرحله ممکن است به نظر مشابه برسند، درک تفاوت‌های ظریف بین آن‌ها برای هر کسی که به دنبال یک رابطه‌ی جدی است، مهم است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

به این دلیل مهم چیپس نخورید

تغذیه باعث ایجاد زیرشاخه اپی ژنتیک تغذیه‌ای شده است. این رشته با مفاهیمی مرتبط است مانند این جمله معروف که "شما همان چیزی هستید که می‌خورید" و "شما همان چیزی هستید که مادربزرگ تان خورده است". به طور خلاصه، اپی ژنتیک تغذیه‌ای مطالعه در این باره است که چگونه رژیم غذایی شما و رژیم ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

زیبایی‌های کوچک جنگل‌های کاستاریکا

عنکبوت‌های پرشگر شکارچیانی فعال هستند و از طیف گسترده‌ای از حشرات، از جمله مگس‌ها، پشه‌ها و پروانه‌ها تغذیه می‌کنند. در اعماق جنگل‌های سرسبز کاستاریکا، موجودی شگفت‌انگیز زندگی می‌کند که به سختی می‌توان آن را باور کرد. عنکبوت پرشگر ماگنولیا سبز با حرکات ظریف و پرش‌های خارق‌العاده‌اش، ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

چگونه خَرها مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند؟

از حمل بار‌های سنگین در دوران امپراتوری روم تا فراهم کردن امکان تجارت با مکان‌های دوردست؛ خرها، این حیوانات متواضع، در طول تاریخ به طرز شگفت‌انگیزی تاثیرگذار بوده‌اند. باستان‌شناسان به کشفی دست یافتند که بیشتر تصورات ما نسبت به این حیوانات بارکش را تغییر می‌دهد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

این شلوار جین حتی صدای منتقدان غربی را هم درآورده!

ترند‌های مد می‌آیند و می‌روند، اما یکی از موارد اخیر موجب شگفتی مردم شده است. شلوار جین جدید برند جوردنلوکا (Jordanluca)، دارای لکه تیره بزرگی در اطراف قسمت فاق خود است. این طرح به دلیل شباهت با لکه حاصل از ادرار مورد تمسخر کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/25

دستمال کاغذی‌ها را آماده کنید و این ۷ سریال گریه‌دار کره‌ای را ببینید

در این مقاله سعی کردیم دسته‌ای از سریال‌های محبوب کره‌ای را به شما معرفی کنیم که در پایان آن‌ها همه‌چیز به طرزی جادویی ختم به خیر نمی‌شود و مخاطبانش را با چشمانی خیس و قلبی خراشیده ترک می‌کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/25
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز