برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 28 خرداد 1403

اخبار فوری


دادستان کل کشور گفت: قانون باید سرلوحه نامزدها و هواداران آنان باشد و لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون است.
تاریخ: 1403/3/27
آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزدهای ریاست جمهوری برگزار و بر اساس قرعه‌کشی این سازه‌ها به صورت رایگان به نامزدها اختصاص
تاریخ: 1403/3/27
به مناسبت هفته محیط زیست؛
 نخستین «خانه محیط زیست» در شرکت سیمان نیزار قم به بهره برداری رسید. 
تاریخ: 1403/3/27
رهبر انقلاب در پیام به حجّاج بیت‌اللّه‌الحرام تأکید کردند:
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام تاکید کردند: برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا باید در قول و عمل ملّتها و دولت ها خود را نشان دهد.
تاریخ: 1403/3/26
وزیر نفت در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه با قدردانی از ابراز همدردی طرف روس در پی شهادت رئیس‌جمهوری ایران، تأکید کرد: روند توسعه مناسبات دوجانبه ادامه خواهد یافت.
تاریخ: 1403/3/25
دستیار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ۳۰ درصد عمده درآمدهای مالیاتی از ۸۰۰ شرکت دولتی و خصولتی در حال پرداخت است که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
تاریخ: 1403/3/25
با تلاش‌های سازمان انرژی اتمی صورت گرفت؛
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توسعه مجتمع‌های پرتودهی موجبات ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی، ممانعت از ضایعات محصولات کشاورزی و پیشگیری از افزایش آفات را فراهم کرده‌ایم.
تاریخ: 1403/3/25
اقدامات ایران در پاسخ به اقدام سیاسی غرب در سوءاستفاده از آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد.
تاریخ: 1403/3/24
فرشیدی عنوان کرد؛
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: شیب سقوط نرخ جمعیت کاهش یافته و آمار و ارقام چندین سازمان، بیانگر این واقعیت است.
تاریخ: 1403/3/24
سه داخلی و چهار خارجی در فهرست؛
هر چند مالکان و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز در مورد داخلی یا خارجی بودن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به جمع بندی نرسیده اند اما به نظر می رسد سرمربی فصل آینده سرخپوشان یک خارجی خواهد بود.
تاریخ: 1403/3/24