برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

تحلیلگر و روزنامه‌نگار صهیونیستی در پستی در شبکه‌های اجتماعی از بحران شدید تصمیم‌گیری در میان مقامات ارشد رژیم صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو پرده برداشت.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رونن برگمن، تحلیلگر امنیتی و روزنامه‌نگار صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» به نقل از یک منبع آگاه از بحران شدید تصمیم‌گیری در میان سران رژیم صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه تل‌آویو پرده برداشت.

خبرنگار برجسته یدیعوت آحارونوت و نیویورک‌تایمز در این پیام به نقل از یک منبع آگاه در شورای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از عملیات تلافی‌جویانه ایران نوشت: اگر اجازه پخش زنده جلسات کابینه جنگ اسراییل در یوتیوب میسر بود، دست کم ۴ میلیون نفر (نیمی از ساکنین اراضی اشغالی) به منظور فرار در فرودگاه بن‌گوریون جمع شده بودند.

پیشتر اَلون مِزرَحی، تحلیلگر اسرائیلی نیز در مطلبی با اشاره به آماروارقام نه چندان قابل استناد تل‌آویو درباره میزان خسارت پس از عملیات ایران، نوشت: ایران با اعتماد به نفس فوق‌العاده وارد رینگ شد. از اسرائیل نمی‌ترسد و می‌خواهد اسراییل و تمام جهان بدانند که نمی‌ترسد. برای هر طرف دیگری، این واقعاً لحظه‌ای نگران‌کننده خواهد بود. رقیب اصلی اسرائیل نشان داد که می‌تواند راحت به اسرائیل برسد؛ حریفی قدرتمند است و یک چالش آشکار به‌راه انداخته است. به نظر می‌رسد از حالا احتیاط منطقی‌ترین مسیر باشد.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات ترکیبی ایران به اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

تاریخ: 1403/1/27
موضوع: بین الملل
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا ...

گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از المیادین، نسخه‌ای از چارچوب اصلی توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی به دست این شبکه لبنانی رسیده است. بر اساس این ...

چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اوکراین به فشار بر متحدان غربی خود برای تسلیحات دوربرد ادامه داده است، اما شرکای آن در مورد تحویل سلاح‌هایی که به طور بالقوه می‌تواند برای ...

ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز