برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
عرب‌نژاد:

جشنواره شمیم ریحان با هدف معرفی دختران برتر استان قم برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان با هدف معرفی دختران برتر استان قم ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

  به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مریم عرب نژاد در گفت‌وگویی خبری افزود:این جشنواره سال گذشته بنا به دلایلی برگزار نشد اما امسال در تلاش هستیم آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. 
 
 وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) شده و یقین داریم این تقارن برای ما بسیار پر برکت خواهد بود زیرا ما کریمه اهل بیت(ع) را به عنوان دختر برتر جهان اسلام می‌شناسیم.
 
 سرپرست اداره کل‌امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: این روزها در جامعه دیده می‌شود برخی از دختران ما شخصیت‌های غربی را الگوی خود قرار داده‌اند که در تلاش هستیم با برگزاری این جشنواره دختران فعال ایران اسلامی را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم.
 
 عرب‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر دخترانی در استان  در حوزه‌های مختلف همچون عفاف و حجاب، مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی،  ورزشی ،عرصه جهاد تبیین و... فعالیت دارند که می توانند الگوی دختران نوجوان ما باشند.
 
 وی با بیان اینکه شمیم ریحان مقدمه آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه خواهد بود، عنوان کرد: اعتقاد داریم شمیم ریحان نباید پایان کار باشد بلکه با برگزاری این جشنواره باید به اهداف خود که معرفی الگوهای برتر و استفاده از آن‌ها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

 وی در ادامه عنوان کرد: هفته گذشته اولین نشست مشاورین امور بانوان در دستگاه‌های دولتی در محل استانداری قم برگزار شد و از آنان خواستیم تا ما را در برگزاری این جشنواره یاری کنند.

تاریخ: 1403/2/2
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

آماده‌باش کامل اتوبوس‌های شهری قم و اضافه شدن اتوبوس‌های دپو همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و سفر رئیس‌جمهور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم علی نیک با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و همچنین سفر رئیس‌جمهور ...

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر درخواست ها در سفر رئیس جمهور به قم باشد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، استکبارستیزی مردم ایران و جمهوری ...

رئیس‌جمهور پنج‌شنبه به قم سفر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم  به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه ...

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز