برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
استاندار قم:

تنور انتخابات امسال باید بیش از گذشته در قم گرم شود

استاندار قم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه گفت: تنور انتخابات امسال باید بیش از گذشته در قم گرم شود تا با افزایش مشارکت مردم پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده میهن اسلامی عزیزمان بدهیم.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری  استاندار قم عصر چهارشنبه در دیدار اعضای خانه احزاب سیاسی استان قم، افزود: احزاب برای افزایش مشارکت مردم برنامه‌ریزی کنند تا شاهد حضور بیشتر آنان در پای صندوق‌های رای باشیم. 

وی با اشاره به اهمیت استان قم در کشور، عنوان کرد:  قم خاستگاه انقلاب است و دشمن روی قم سرمایه‌گذاری کرده تا به اهداف شوم خود برسد.  

 آقامیری اشاره کرد: بر این اساس همه ما موظف داریم در راستای هرچه باشکوه‌ برگزار کردن انتخابات از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. 

 وی گفت: در این جلسه نکاتی خوبی درخصوص راهکار و توصیه‌ها برای افزایش مشارکت حداکثری مطرح شد که حتما از آن استفاده خواهیم کرد. 

آقامیری دربخش دیگری ازسخنان خود  با بیان اینکه جهاد خدمت مهم‌ترین رویکرد بنده در مدیریت استان است، گفت: باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب مردم محوریت همه مسائل در کشور هستند. 

وی گفت:‌ باتوجه به پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و تحقق آرمان‌های ایشان، مردم را محور کار خود قرار داده و حضور بین آنان سرلوحه کاربنده می‌باشد.   وی ادامه داد: بنده خود را مقلد حضرت آقا می‌دانم و ایشان بارها به مسئله مردم‌داری تاکید کرده و مردم را محور دانسته‌اند ، رهبر فرزانه انقلاب در همین دیدار اخیر خود با مردم قم نیز در بخش عمده سخنان خود فرمودند مردم محوریت همه مسائل هستند. 

 آقامیری گفت: فرهنگ خدمت به مردم یا همان جهاد خدمت در همه ابعاد و ترویج فرهنگ دینی و معنوی در استان ۲ موضوع مهمی است که در اولویت بنده قرار گرفته‌است. 

‌وی افزود: سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها و رسیدگی به مشکلاتی که چندین دهه بر زمین مانده بخشی از برنامه‌ریزی بنده در مدیریت استان است. 

 آقامیری در ادامه  با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان باید به گونه‌ای عمل کنند که به صورت تلفنی هم پاسخگوی مردم باشند، گفت: در این وضعیت ترافیک، آلودگی هوا، مصرف بنزین و... لازم نیست که مردم را به صورت حضوری به سمت ادارات بکشانیم، کارمندان و کارشناسان ما باید از هر بستری که می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند که پاسخگویی تلفنی بخشی از آن است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وضعیت کشورمان نسبت به قبل از انقلاب تفاوت غیر قابل مقایسه‌ای داشته که این موضوع باید برای نسل جدید تبیین شود. 

وی تاکید کرد: توجه به محرومین و رفع مشکلات آن‌ها بخشی از شعارهای آرمانی بود که در ابتدای انقلاب از آن یاد می‌شد و امروز نیازمند این هستیم که مجدد به این شعارها برگردیم و درحال حاضر این اتفاق در مدیریت استان قم رقم خورده است. 

 آقامیری بیان کرد: بنده در جلسات مختلف به مدیران کل استان‌ها گفته ام در اتاق‌هایتان را به روی مردم بازگشایی کنید و خود را خادم آنان بدانید که هیچ توفیقی بالاتر از آن نیست. 

وی ادامه داد: در ملاقات‌هایی که طی ماه‌های اخیر با مردم داشتم نکات و گزارشی به دست بنده رسیده است که اگر‌ خود را در اتاق کارم محصور می‌کردم هرگز به آن‌ها نمی‌رسیدم. 

وی همچنین در ادامه با توجه به اهمیت مباحث فرهنگی در قم گفت: محوریت قرار دادن حرم مطهر حضرت معصومه(س)، توجه ویژه به ۶ هزار و ۹۰ شهید استان و استفاده از المان‌های معنوی و دینی از اولویت‌های بنده در حوزه فرهنگ است.

تاریخ: 1402/11/5
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا ...

دولت سیزدهم ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل متروی قم اختصاص داده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سید محمد آقامیری در بازدید از پروژه متروی قم با بیان اینکه دولت مصمم است موضوعات ...

رئیس جمهور بر تکمیل پروژه نیمه‌کاره مونوریل قم تاکید دارد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم در گفت‌‌وگویی اظهار ...

فعالان بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی درسالجاری افزود:گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز