برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
استاندار قم:

مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شود

استاندار قم گفت: مشکلات کشور فقط به دست جوانان و کار جهادی مرتفع می‌شود؛ اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف به نتیجه برسیم باید کار جهادی را در پیش گیریم.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم،  سید محمد آقامیری شامگاه سه‌شنبه درجشنواره فرهنگی هنری شهید سروری راد و آئین تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر بسیج اظهار کرد: کار جهادی و کلمه جهاد یک کلمه و امر مقدس است؛ جهادی بودن تنها یک فعل نیست بلکه یک تفکر است.
 
 وی گفت: تفکر جهادی معانی مختلفی دارد، فرهنگ‌های مختلفی در این کلمه نهفته است؛ یکی از این فرهنگ‌ها کلمه ایثار و شهادت است.
 
 وی افزود: خدا را شاکریم که مردم ما برای توسعه این فرهنگ هرچه داشته‌اند را پای کار آورده‌اند چرا که معتقدند توسعه آن حلال مشکلات کشور است. 
 
 استاندار قم با یادآوری آرمان‌های شهدا بیان کرد: جوانان عزیزمان که جان خود را برای دفاع از انقلاب و مردم در طبق اخلاص قرار دادند نشانه بارز ایثار هستند؛ اگر نمی‌خواهیم خون آنان گریبان گیر ما شود باید آرمان‌های شهدا را ادامه دهیم. 
 
 وی گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اصلی ترین آرمان شهداست؛ ما برای حفظ استقلال در تلاشیم و برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داریم.
 
  سید محمد آقامیری با اشاره به مفهوم آزادی افزود: اسلام مخالف آزادی نیست اما متاسفانه تعریف غرب از آزادی با تعریفی که ما از آزادی داریم متفاوت است.
 
 وی افزود:‌ غرب آزادی را توهین و اهانت به کتب مقدس الهی می داند، اما تعریف آزادی از دیدگاه اسلام یعنی محترم شمرده شدن حقوق عامه مردم که بخشی از آرمان‌های شهداست.
 
 استاندار قم در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد: هدف دشمن این است که آرام آرام با ابزارها و برنامه‌های گوناگون و با اجرای سند ۲۰۳۰ جوانان ما را گمراه کند، اما تفکر و فرهنگ جهادی این اجازه را به او نمی‌دهد.
 
 وی در ادامه گفت: عده‌ای به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند و این نشان دهنده این است که دشمن به دنبال جنگ ترکیبی است؛ جنگی که از تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی‌ها و ناامید کردن مردم تشکیل شده‌است. 
 
 استاندار قم عنوان کرد: مردم ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن‌های  نیمه شعبان و شرکت پرشور در انتخابات به دشمن نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب، حفظ جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند. 
 
 آقامیری گفت: وظیفه ما به عنوان سربازان جبهه فرهنگی برای مقابله با دشمن انجام کار فرهنگی است؛ ما باید دقیقا نقطه مقابل سند ۲۰۳۰ باشیم.
 
 وی در پایان افزود: ماباید  کار فرهنگی را از مهدکودک‌ها شروع کنیم تا به دانشگاه برسیم؛ اگر دشمن برنامه صدساله دارد ما با برنامه ۲۰ ساله دشمن راشکست می‌دهیم فاصله مهدکودک تا دانشگاه ۲۰ سال است.

تاریخ: 1402/12/23
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

موانع، تولیدکنندگان را از صادرات فراری داده است/مدیران استان برای قطعی برق تابستانه صنایع تدبیر کنند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد ایرانی روز چهارشنبه در شصت و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار قم در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با ...

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد ...

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران ...

تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی هستند؛ تلاش می‌کنیم بخش‌ زیادی از بازنشستگان را نگه داریم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز