برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403

خودرو


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.
تاریخ: 1403/1/29
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه تولید خودروبرقی در ۶ خودروسازی کشور با همکاری شرکت‌های چینی خبر داد و گفت: باتری لیتیومی این خودروها در داخل تولید خواهد شد.
تاریخ: 1402/9/27
یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به تولید تجهیزات ایرادیابی و عیب‌یابی الکترونیکی خودروها شده و حتی محصولات خود را به دو کشور ترکیه و عراق صادر کرده است.
تاریخ: 1402/9/12
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم با تلاش خود موفق شد تولید خودرو را از ۸۰۰ هزار دستگاه به یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه افزایش دهد و هدف‌گذاری‌ کرده‌ایم تا پایان سال جاری این آمار را به بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو افزایش دهیم.
تاریخ: 1402/8/27
معاون ایمنی وزیر بهداشت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نیاز سالانه کشور به رینگ لاستیکی را ۲۶ تا ۲۷ میلیون نفر اعلام کرد که تنها ۲۱ میلیون آن در داخل تولید می‌شود و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار آن نیز وارداتی است و کمبودی در بازار ایجاد
تاریخ: 1402/8/20
پس از گذشت بیش از ۸ ماه از وعده‌ها، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به منظور عرضه خودروهای وارداتی از این هفته بازگشایی می‌شود.
تاریخ: 1402/7/15
با هدف آموزش و نصب کروز کنترل:
با هدف آموزش و نصب کروز کنترل همایش ویژه شاهین سواران در قم برگزار می شود
تاریخ: 1402/4/28

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز