برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 28 خرداد 1403

رژیم اشغالگر


در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان؛
سرپرست ریاست جمهوری، شهید امیرعبداللهیان‌ را دیپلماتی اتقلابی و وزیر امور خارجه جبهه مقاومت دانست و گفت: ان‌شاءالله ثمره مجاهدت‌های شهید دیپلمات ما آزادی قدس شریف خواهد بود.
تاریخ: 1403/3/15
منابع یمنی اواخر شب گذشته اعلام کردند که آمریکا و انگلیس در تجاوزی مشترک فرودگاه بین‌المللی الحدیده را ۴ بار مورد هدف قرار دادند.
تاریخ: 1403/2/26
آژانس امدادرسانی آوارگان فلسطینی هشدار داد که اگر تا فردا (یکشنبه) کمک‌های بشردوستانه وارد باریکه غزه نشود، هیچ‌گونه غذایی برای توزیع باقی نمی‌ماند.
تاریخ: 1403/2/23
وزیر خارجه امارات با محکوم‌کردن دعوت نتانیاهو از این کشور برای مشارکت در اداره فرضی غزه بعد از جنگ تأکید کرد نخست‌وزیر اسرائیل صلاحیت قانونی برای این اقدام را ندارد و اگر یک دولت فلسطینی تشکیل شود ابوظبی از آن حمایت خواهد کرد.
تاریخ: 1403/2/22
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده موا
تاریخ: 1403/1/26
رئیس‌ کل دادگستری استان تهران اعلام کرد
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در یکی از پرونده‌های مرتبط با بدهکاران کلان بانکی، شخص مورد اشاره از تسهیلات و اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی یک بانک بهره‌مند شده بود، اما شخص مذکور به تعهدات خود عمل نکرد و در ادامه موضوع در دستور کار مجمو
تاریخ: 1403/1/21
امام جمعه موقت تهران:
قم- امام جمعه موقت تهران گفت: قیام و مقاومت فلسطینی‌ها و ایستادگی جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم روزی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.
تاریخ: 1402/7/18