برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 28 خرداد 1403

رژیم صهیونیستی


رهبر انقلاب در پیام به حجّاج بیت‌اللّه‌الحرام تأکید کردند:
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام تاکید کردند: برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا باید در قول و عمل ملّتها و دولت ها خود را نشان دهد.
تاریخ: 1403/3/26
قائم مقام سابق وزیرخارجه پاکستان
قائم مقام سابق وزیرخارجه پاکستان گفت: امیدی به تجمعات و همبستگی با مردم فلسطین در ایام حج نیست،چون شاهزادگان عرب برده آمریکا و اسرائیل شده اند
تاریخ: 1403/3/21
رسانه‌های عبری زبان از اختلال شدید در خدمات پروازی تمامی فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی و تجمع گسترده مسافران در فرودگاه‌ها خبر دادند.
تاریخ: 1403/3/7
تحلیل‌گر و ستون‌نویس صهیونیست روزنامه اسرائیلی در واکنش به حمله موشکی دیروز حماس به تل‌آویو گفت که پیروزی فراگیر بر حماس دوز از دسترس است.
تاریخ: 1403/3/7
مخبر در تماس تلفنی دبیرکل جهاد اسلامی:
سرپرست ریاست‌جمهوری تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.
تاریخ: 1403/3/6
درحالی که بنیامین نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.
تاریخ: 1403/3/4
جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین با شعار «روز پیدایش یک غده سرطانی» رونمایی شد.
تاریخ: 1403/2/27
منابع صهیونیستی اعلام کردند که شمال سرزمین‌های اشغالی با حمله سنگین ترکیبی از سمت جنوب لبنان روبرو شده است.
تاریخ: 1403/2/27
منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن ۳ نظامی صهیونیست در نتیجه برخورد خودرو با آنان و گریختن راننده خبر دادند.
تاریخ: 1403/2/27
در جلسه هیئت دولت مطرح شد؛
رئیس جمهور ضمن دستور به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز بخش تولید، از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها نیز خواست نسبت به تسریع در ارائه مشوق‌های مسکن‌سازی در بافت&zwnj
تاریخ: 1403/2/26