برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403

فوتسال


تیم آنا صنعت پاسارگاد قم در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز دوشنبه در خانه برابر مقاومت البرز به پیروزی رسید و در پایان لیگ برتر فوتسال در جایگاه ششم قرار گرفت.
تاریخ: 1402/12/15
سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم:
سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: ۲ بازی قبلی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم این روند خوب در مقابل ایرالکو اراک نیز ادامه یابد.
تاریخ: 1402/10/14
 خادم گفت: حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.
تاریخ: 1402/9/17
امام جمعه قم:
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه، تجلیل از این شهدا را امر مهمی دانست و گفت: شهدای رسانه افرادی بودند که در میانه جنگ سخت، عهده‌دار جنگ نرم بودند و پیام رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس را به همگان می&zw
تاریخ: 1402/9/17
فرمانده نیروی انتظامی قم در دیدار با مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال شهدای خبرنگار:
سردار فرماندهی نیروی انتظامی ضمن اعلام حمایت و مساعدت برای به  نحو احسن اجراء شدن این همایش تاکید کردند برای اجرای درست این برنامه ساعات تردد  با عوامل تحت امر نیرو هماهنگی کامل انجام شود به نحوی که مهمان ها و مدعوین این همایش برای تردد راح
تاریخ: 1402/9/17
بالاخره انتظار قمی‌ها به سر آمد و وحید شمسایی هم از نوعی لجبازی دست برداشت تا مرد پرافتخار فوتسال قم و مرد سال 4 دوره آسیا ”علی‌اصغر حسن‌زاده” بار دیگر به تیم ملی بازگردد.
تاریخ: 1402/9/14
با انتظار حمایت از مسئولین و علاقه مندان فوتسال در قم:
مدیرعامل باشگاه دلسوختگان اهل‌بیت (ع) قم گفت: هدف این باشگاه در لیگ دسته یک فوتسال کشور برای صعود به لیگ برتر ترسیم شده است و شاید این روند امسال اتفاق نیفتد اما در بازه زمانی ۲ تا سه سال آینده برنامه منسجم برای صعود داریم.
تاریخ: 1402/9/8
رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان - برزیل
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد، قهرمان این رقابت‌ها شد.
تاریخ: 1402/8/28
خبرنگاران قمی نایب قهرمان شدند؛
به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛در این رقابت ها که به مناسبت ١٧ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار صدا و سیما در مزار شریف و روز خبرنگار در سالن ایثار برگزار شد ۴ تیم  «فرزندان شهدا » ،  «خبرنگاران قم» ،  « ج
تاریخ: 1402/5/21

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز