برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403

قم


در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان
سارا پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.
تاریخ: 1403/2/7
استاندار قم:
استاندار قم گفت: براساس آخرین استعلامات؛ استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده که این دستاورد مهم مرهون تلاش و زحمات دستگاه‌های مربوطه همچون اداره کل راه و شهرسازی است.
تاریخ: 1403/2/6
دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.
تاریخ: 1403/2/6
شبکه الجزیره قطر بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.
تاریخ: 1403/2/6
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهم در تهران خبر داد.
تاریخ: 1403/2/5
استاندار قم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم؛
استاندار قم گفت: بازرسان مشترک اداره کل صمت و تعزیرات حکومتی در سامانه ۱۲۴ آماده هستند تا ظرف حداکثر ۲۴ ساعت به گزارشات تخلفات صنفی رسیدگی کنند.
تاریخ: 1403/2/5
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌کند؛
آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.
تاریخ: 1403/2/5
رئیس جمهور سریلانکا:
رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماایا تصریح کرد: بدون تکنولوژی و فناوری که در ایران وجود داشت و به اینجا منتقل شد انجام این پروژه و انحراف آب برایمان غیر ممکن بود.
تاریخ: 1403/2/5
حاکمیت سایبری در خارج از کشور-۴۶۳
سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.
تاریخ: 1403/2/5
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای، گفت: باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فساد و فحشا متلاشی و ۹۶ نفر دستگیر شدند.
تاریخ: 1403/2/5


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز