برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 27 خرداد 1403

معیشت


نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار شد.
تاریخ: 1403/2/14
استاندار قم مطرح کرد؛
استاندار قم گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان از این پس موظف است نظارت‌های خود را در راستای جلوگیری و شناسایی متخلفین در بیمارستان‌ها، داروخانه و مطب پزشکان افزایش دهد.
تاریخ: 1403/1/15
استاندار قم در بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی قم خبرداد:
استاندار قم با اشاره به تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان گفت: این کمیسیون در ماه‌های آخر سال گذشته تشکیل شد و به دنبال این هستیم آن را تقویت کرده تا این تخلف و جرم در استان قم کاهش یابد.
تاریخ: 1403/1/10
از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم صورت گرفت:
11 واحد صنفی متخلف دیگر در قم به دلیل استنکاف از اجرای قوانین و مقررات پلمب شدند.
تاریخ: 1402/9/15
مدیرکل امور عشایری ایلام:
مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: در حال حاضر سالانه ۱۰۸ تن عسل توسط عشایر استان ایلام تولید می شود.
تاریخ: 1402/7/4
محمد خزاعی در نخستین گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس:
سال گذشته، سال پر فراز و نشیبی در حوزه فرهنگ و سینما بود که در یادها خواهد ماند. گاهی خبرها و حواشی‌ای از گوشه و کنار شنیده می‌شود که سینمای ایران تحریم خواهد شد. اما صادقانه بگویم تحریم نوعی توهم است. اساسا، در ادبیات تحریم عقلانیت و حکمت
تاریخ: 1402/3/11
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قم:
مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری  استان قم، در دیدارِ رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
تاریخ: 1402/1/26
تورم و گرانی به سینما رسید
به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ با توجه به تورم ها و افزایش قیمت ها، با در نظر گرفتن حداقل چهل و پنج درصد تورم، بلیت چهل و پنج هزار تومانی سینماها باید برای اکران نوروزی و سال جدید به هفتاد هزار تومان که کف قیمت نسبت به تورم است افزایش یابد تا بخشی ا
تاریخ: 1401/12/2