برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 28 خرداد 1403

نرخ بیکاری


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه، ۳۰ پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی جدید ایجاد شده و همچنین توسعه فعالیت واحدهای صنعتی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، صادر شده‌است.
تاریخ: 1403/3/14
وزیر کار درباره آخرین وضعیت بازار کار گفت: کاهش نرخ بیکاری ناشی از تقویت طرح‌های توسعه‌ای بنگاه‌های بزرگ و اجرای طرح‌های کلان اقتصادی در حوزه معدن، اقتصاد دریامحور و صنایع بالادستی نفت و گاز است.
تاریخ: 1403/3/3
آمار داوطلبان کنکور سال جاری نشان می‌دهد از مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند تنها ۳۷ درصد مرد هستند. عدم اقبال پسران برای ورود به دانشگاه به دلیل نگرانی از اشتغال بعد از فارغ&zwn
تاریخ: 1403/2/8
رهبر انقلاب:
رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.
تاریخ: 1403/2/5
معاون اشتغال وزارت کار اعلام کرد که از آغاز دولت سیزدهم تاکنون مبلغ حدود ۱۶۰هزار میلیارد تومان به عنوان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است. او افزود که برای سال ۱۴۰۳، مبلغ حدود ۲۰۰هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است.
تاریخ: 1403/1/28
مدیرکل نظارت و هماهنگی طرح‌های کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش بیش از ۶۰۰ هزار نفر به تعداد جمعیت فعال کشور در یک سال گذشته خبر داد و گفت: ۲۰ هزار نفر در بدنه دولت و دستگاه اجرایی در حال فعالیت برای ایجاد اشتغال در ک
تاریخ: 1402/10/28
امیرآبادی در همایش روز ملی صنعت و معدن:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم از صنعت خودروسازی راضی نیستند، گفت: باید بازار انحصار خودرو شکسته شده و رقابت ایجاد شود و مردم در انتخاب خودروی داخلی یا خارجی آزاد باشد.
تاریخ: 1402/7/14