برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
مدير مجموعه خانه اعيانی:

کيفيت بالا و اجرای سريع مزيت رقابتی خانه اعيانی است/ سبک جديدی در طراحی داخلی ساختمان ارائه داده ايم

مدیر خانه اعیانی با اشاره به اينکه طراحی دکوراسيون داخلی بهبود، فضای داخلی ساختمان برای انجــام فعاليت های روزانه مثل کار و زندگی می باشد، افزود: محيط داخلی از طرفی اثری مســـتقيم روی روش انجـــام فعاليت های ما درآن محيط دارد واز طرف ديـــگر بر روی تفکر، احـــوال و خلق و خوی ما ...

ايرانيان در زمينه  هنر معماري در دنيا پيشتاز بوده و در دوره هاي هنري مختلف حرفي براي گفتن داشته اند، اما در زمينه دکوراسيون داخلي که علم جديد و به روز تري است، سبکي به نام سبک ايراني اسلامي نداريم، در واقع هر الماني که  در گذشته به عنوان لوازم خانه و وسايل محل کار يا موارد مشابه استفاده ميکرديم، همان هايي هستند  که تقريبا کنار گذاشته شده اند و امروزه به جاي آنها سبک هايي که در دنيا به کارگيري ميشوند، جايگزين شده اند. اين بدان معني است که ما در واقع  از هنر ارزشمند ايراني فاصله گرفته ايم. مجموعه «خانه اعياني» براي اولين بار در استان قم و حتي کشور، با بهره گيري از تيم هاي متخصص در حوزه هاي مختلف، گام در راهي نو گذاشته و با تلفيق دکوراسيون مدرن با معماري ايراني اسلامي به دنبال تغيير ذائقه مردم در دکوراسيون داخلي است.

 

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ مدير مجموعه «خانه اعياني» در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  دکوراسيون داخلي به عنوان يک هنر، يک حرفه و يا صنعت در جهان معرفي و شناخته شده است .

عليرضا مرشدي با اشاره به اينکه طراحي دکوراسيون داخلي بهبود، فضاي داخلي ساختمان براي انجــام فعاليت هاي روزانه مثل کار و زندگي مي باشد، افزود: محيط داخلي از طرفي اثري مســـتقيم روي روش انجـــام فعاليت هاي ما درآن محيط دارد واز طرف ديـــگر بر روي تفکر، احـــوال و خلق و خوي ما تأثير گذار است.

وي تصريح کرد: هدف از طراحي داخلي، بهتر کردن کارکرد رواني و فيزيکي محيط، براي راحت تر کردن زندگي در آنجاست. فضاي داخلي ساختمان، بدون طراحي داخلي يا اساسا قابل استفاده نيست، يا بهترين و کامل ترين کارآيي را ندارد. فضاي داخلي آن چيزي اسـت که به يک ساختمان روح مي دهد.

وي با تاکيد بر اينکه سبک جديدي از طراحي داخلي ساختمان را ارائه داده ايم، بيان داشت: سبکي که ارائه داده ايم، تضاد قابل لمسي با سبک هاي مختلف دکوراسيون داخلي در سراسر دنيا ندارد و از  طرفي هم تقليدي از آن سبک ها نيست.

 

کيفيت بالا و اجراي سريع مزيت رقابتي خانه اعياني است

مدير مجموعه خانه اعياني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خانه اعياني تلاش کرده است تا با بهره مندي از قويترين تيم هاي اجرايي، بهترين کيفيت را در سريعترين زمان و با قيمت مناسب به جامعه هدف خود تقديم کند و اين امر يکي از مهمترين مزيت هاي رقابتي مجموعه خانه اعياني با مجموعه هاي مشابه است.

مرشدي با بيان اينکه صنعت ساختمان يکي از صنايعي است که دائم در حال پيشرفت بوده و نوآوري يکي از ارکان لاينفک اين صنعت خواهد بود، اظهار کرد: خانه اعياني در اين راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند سهم بسزايي در شکوفايي و ارتقا صنعت ساخت و ساز در استان قم ايفا کند.

وي با اشاره به اينکه تيم هايي که در اين مجموعه مشغول به فعاليت هستند بيش از 15 سال در حوزه هاي مختلف صنعت ساختمان فعاليت داشته اند، بيان کرد: با بهره گيري از اين تجربيات به دنبال ايجاد تحول در صنعت ساخت و ساز و دکوراسيون در استان قم و کشور هستيم.

مدير مجموعه خانه اعياني قم با اشاره به فعاليت اين مجموعه در زمينه روف گاردن، دکوراسيون داخلي و ساخت، تصريح کرد: در حال حاضر به دليل نبود يک مجموعه کامل و به روز، افرادي که در حوزه ساخت و ساز مشغول به فعاليت هستند براي تامين نياز پروژه هاي خود در حوزه هاي مختلف، مجبور هستند که به تهران مراجعه کنند.

وي با بيان اينکه در مجموعه خانه اعياني اين پتانسيل وجود دارد که علاوه بر تامين نياز بخش ساختماني قم، از ساير شهرها نيز براي خريد به قم مراجعه کنند، افزود: مجموعه خانه اعياني به صورت تخصصي فعاليت خود را در زمينه دکوراسيون داخلي، مبلمان باغي،گرينوال و ساخت روف گاردن شروع کرده است، اما امکان تامين تمام مصالح مورد نياز يک ساختمان را داريم.

مرشدي ادامه داد: ما سعي کرديم براي هر کدام از بخش ها از يک تيم کارشناسي قوي بهره مند شويم و در اين راستا مهندس محمدرضا نادري به عنوان مدير دپارتمان ساخت و ساز، مهندس محمدرضا عباسي به عنوان مدير دپارتمان دکوراسيون داخلي و مهندس محمدرضا حمزه اي به عنوان مشاور استراتژيک در مجموعه خانه اعياني فعاليت مي کنند.

وي با بيان اينکه چشم انداز مجموعه خانه اعياني ابتدا خدمات رساني در قم و مرحله بعدي توسعه خدمات در کشور و سپس در کشورهاي همسايه است، تصريح کرد: خانه اعياني تلاش کرده است تا با بهره مندي از قويترين تيم هاي اجرايي  بهترين کيفيت را در سريعترين زمان و با قيمت مناسب به جامعه هدف خود تقديم کند و اين امر يکي از مهمترين مزيت هاي رقابتي مجموعه خانه اعياني با مجموعه هاي مشابه است.

مدير مجموعه خانه اعياني با اشاره به اشتغال 15 نفر به صورت مستقيم و 30 نفر به صورت غيرمستقيم در مجموعه خانه اعياني، بيان کرد: فاز نخست مجموعه نمايشگاهي خانه اعياني با زيربنايي بالغ بر 750 متر مربع در سه طبقه در بلوار غدير، خروجي شهرک قدس احداث شده است که علاقه مندان مي توانند براي بازديد به اين مکان مراجعه نمايند.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/3/2
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...

کسب‌وکارها تا ۱۵ اردیبهشت ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بنا بر اعلام هیأت مقررات‌زدایی همه کسب‌وکارها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند. تبصره (۷) ماده (۱) ...

شبکه توزیع کالا کاسبان امین در قم گسترش یابد

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سیدمحمد آقامیری امروز در جلسه بررسی مشکلات و راهکار‌های اجرای طرح کاسبان امین در استان اظهار داشت: انتظار ما در مدیریت استان این است ...

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تولیدات استان افزایش یابد 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم عصر امروز به ریاست سیدعلی اکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، و با حضور ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز