برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
رئیس شورای اسلامی شورای شهر قم:

آمادگی شهر در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان بسیج شده است

محرری با تأکید بر حفظ امنیت مردم در زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میزبانی از مسافران و زائران بسیج شده و شهرداری و شورای شهر با تمام قوا در میدان است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز در آستانه جشن‌های بزرگ نیمه شعبان شاهد حضور مردم، مواکب و تشکل‌های مردمی و سایر نهادها در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هستیم.
وی پذیرایی از زائران و مسافران در نیمه شعبان را مهم‌ترین وظیفه در این ایام دانست و افزود: تمام دستگاه‌ها و نهادها نیز با مأموریت دستگاهی و به‌عنوان مأموریت اعتقاد و مذهبی که به این مهم دارند، ورود کرده و در حال آماده‌سازی شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هستند.
رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: شهرداری نیز با تمام قوا و با همه بخش‌ها و سازمان‌های خود به این امر ورود کرده و با کمک کمیسیون‌های تخصصی و اعضای شورای شهر قم مشارکت جدی در برگزاری جشن‌ها و میزبانی از مسافران دارد که از همه تشکر کرده و خدا قوت میگویم.
وی در ادامه با تأکید بر حفظ امنیت مردم و زائران بیان کرد: امیدواریم با لحاظ همه ملاحظات امنیتی، بهداشتی و ترافیکی شاهد برگزاری باشکوه جشن‌های اعیاد شعبانیه و میزبانی خوب از مسافران و زائران باشیم.
محرری سپس به ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای جدید مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شریف آذربایجان شورونشاط مضاعفی در مردم ایجادشده و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در روز انتخابات و پای صندوق‌های رأی باشیم.

تاریخ: 1402/12/2
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اعزام ۲۵۰۰ عمره گزار ایرانی به فرودگاه مدینه

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از هواپیمایی هما، حسام قربانعلی در این باره اظهار داشت: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز و یزد با ۱۰ پرواز ...

سیر صعودی قهر پسران دهه هشتادی از دانشگاه

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ معاون پژوهشی اسبق وزارت علوم محمد مهدی‌نژاد نوری می‌گوید: تغییر در نسبت ورودی دختران و پسران به دانشگاه، از اوایل دهه ۹۰ شروع شده است. این ...

۴ تخلف در آزمون سراسری ثبت شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور امروز با در دانشگاه امیرکبیر با نظارت بر بررسی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: امروز حدود ...

سه‌شنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش حمیت نیوز (حمنا) و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز