برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
استاندار قم؛

پروژه ساخت ورزشگاه 4500 نفری پردیسان هرچه سریع‌تر به اتمام برسد

استاندار قم با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه 4500 نفری پردیسان ،‌ بر ضرورت هرچه سریع تر تکمیل این ورزشگاه تاکید کرد.

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سید محمد آقامیری روز چهارشنبه در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم افزود: با توجه به قول حمایتی وزیر ورزش باید این طرح با پیگیری هرچه بیشتر به اتمام برسد. 

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در پردیسان انجام شود، اعطای سند واحدهای مسکونی این منطقه است. 

وی افزود: تعیین تکلیف سند ملک امتیازات بسیاری برای مالکان دارد لذا باید در این خصوص تسریع شود. 

استاندار قم گفت:‌ دراین جلسه مصوب شده است که شرکت تعاونی هایی که تعیین تکلیف واحدهای فروخته شده در پردیسان را تا پایان سال انجام ندهند، از ابتدای سال آینده کلیه خدمات بانکی آنها قفل شود. 

وی همچنین اظهار داشت: در صورت عدم ثبت نام و عدم تعیین تکلیف تعاونی‌ها نسبت به دریافت پایان کار کلیه خدمات بانکی کلیه اعضای هیئت مدیره تعاونی و هیئت تصفیه از ابتدای تاسیس تاکنون بسته خواهد شد. 

وی افزود: این مهلت آخرین مهلت و غیر قابل تمدید است، مگر با تصویب در شورای تامین مسکن استان. 

 آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ ساخت کتابخانه در پردیسان در اولویت است و باید به سرعت عملیاتی شود. این کتابخانه با توجه به اولویت جدی بخش فرهنگی در شهر و استان باید تا پایان سال آینده احداث گردد. 

 وی با اشاره به اجرای طرح ساخت مجتمع های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و آقایان در پردیسان گفت: باید مراکزی ایجاد شود که بانوان بتوانند با راحتی تمام به ورزش و تفریح  بپردازند. 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین طرح هایی که در این منطقه باید تا 6 ماه آینده انجام شود آسفالت همه شوارع و پیاده روهای پردیسان است که باید با هماهنگی با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شود.  

استاندار قم درادامه با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در پردیسان گفت: وضعیت بیمارستان خصوصی این منطقه و همچنین افزایش ظرفیت اورژانس و درمانگاه و مراکز سلامت باید هرچه زودتر بهبود یابد. در این عرصه همه دستگاه ها باید کمک کنند تا مشکلات این بخش حل شود. 

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف ساخت مصلای پردیسان نیز از مصوبات مهم این نشست بود که انشاالله با همکاری نهادهای زیربط با سرعت این پروژه به مرحله اجرا برسد. 

 آقامیری گفت: مصوبات این نشست از مهمترین دغدغه های سال‌های گذشته مردم این منطقه است، این موارد جزو وظایفی است که برای تسهیل در زندگی مردم ارایه می‌شود.  

وی اظهار داشت:‌ مدیران پس از برگزاری این جلسه باید به دنبال اجرای تک تک این مصوبات باشند.  

استاندار قم گفت: مهمترین مولفه ارزیابی مدیران، اجرای این مصوبات است. همیشه به مردم بدهکار هستیم و باید هرروز این مساله را با خود مرور کنیم. 

 وی گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی باید طرح‌های بزرگ در استان قم به نتیجه برسد.

تاریخ: 1402/11/12
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

آماده‌باش کامل اتوبوس‌های شهری قم و اضافه شدن اتوبوس‌های دپو همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و سفر رئیس‌جمهور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم علی نیک با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و همچنین سفر رئیس‌جمهور ...

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر درخواست ها در سفر رئیس جمهور به قم باشد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، استکبارستیزی مردم ایران و جمهوری ...

رئیس‌جمهور پنج‌شنبه به قم سفر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم  به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه ...

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز