برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
وزیر بهداشت:

درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بهرام عین الهی وزیر بهداشت در بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است، ابراز داشت: در حال حاضر دارو و درمان سرطان‌ها بار مالی گزافی بر دوش خانوار‌ها تحمیل می‌کند که به دنبال کاستن از این درد و رنج برای خانواده‌ها هستیم.

وی ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم دستگاه‌های جدید و پیشرفته برای چرخه درمان به کشور وارد شده است، افزود: با توجه به اینکه فرد سرطانی توان کار ندارد ورود این دستگاه‌ها می‌تواند ضمن تسریع روند درمان به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کند.

وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه در مراکزی نظیر سمنان افراد مشکوک به بیماری سرطان غربالگری خواهند شد، ابراز داشت: تشخیص زودهنگام و به موقع بیماری نیز اقدامی که می‌تواند در این بین مؤثر باشد تا فرد قبل از پیشرفته شدن مراحل درمانی هزینه‌های کمتری را متقبل شود.

عین الهی ضمن بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته وارد مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان شده است، تصریح کرد: موضوع پیش بینی شد که این مرکز بتوانند منجر به بهره‌مندی افراد سایر استان‌ها نیز شود.

وی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم برای این بیمارستان ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار منظور شد، افزود: ۴۵ میلیارد تومان نیز اعتبار قبلی این بیمارستان بوده است.

تاریخ: 1403/1/31
موضوع: سلامت
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

درمان کودکان بیمه شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی رایگان شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی ...

قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی ...

آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ «آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی» پس از حاشیه های فراوان و با تعلل و تاخیر سازمان غذا و دارو در تدوین آن، بالاخره در تاریخ ...

درمان هپاتیت C رایگان شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سعید کریمی گفت: یکی از اقدامات وزارت بهداشت، پوشش بیمه‌ای درمان بیماری هپاتیت C بود که باعث شد درمان این بیماری رایگان شود. وی با اشاره به ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز