برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
دادستان قم در بازدید از نمایشگاه کتاب دین عنوان کرد:

نقش مؤثر مطالعه کتاب‌های دینی در کاهش وقوع جرم و جنایت

دادستان عمومی و انقلاب قم در بازدید از نمایشگاه کتاب دین گفت: هرچه برای تزریق معارف دینی به جامعه تلاش کنیم، قطعاً جرم و جنایت پایین می‌آید و یکی از راه‌هایی که به این موضوع کمک می‌کند، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف عرضه و مطالعه کتاب‌های معارفی و مذهبی است.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی قم از نمایشگاه کتاب دین بازدید کرد.
او همچنین در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاه و تبادل نظر با ناشران دینی، با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حمید خرمی رئیس اتحادیه تعاونی ناشران و کتابفروشان استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین در گفت‌وگویی، اظهار کرد: توفیق داشتیم در معیّت تعدادی از دوستان از نمایشگاه کتاب دین بازدید داشته باشیم و در زمان حضور ما در نمایشگاه، استقبال مردم خیلی خوب بود.
وی با قدردانی از برپایی ششمین نمایشگاه کتاب دین، گفت: کتاب‌های بسیار زیادی از دانشمندان و علمای دینی در نمایشگاه عرضه شده و با توجه به تسهیلاتی که وزارت ارشاد و ناشران برای خرید کتب دینی در نظر گرفته بودند، استقبال بازدیدکنندگان مطلوب بود.
دادستان عمومی و انقلاب قم همچنین به نقش مؤثر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: قطعاً یکی از موضوعاتی که باعث می شود جرم و جنایت کاهش یابد، اِتّصاف به معارف دینی و اسلامی است.
غریب افزود: تجربه ما نشان می‌دهد که هرچه در جامعه و یک محیط، اِتّصاف و اطلاع به معارف دینی بیشتر باشد، وقوع جرم کمتر است.
دادستان قم تأکید کرد: هرچه برای تزریق معارف دینی به جامعه تلاش کنیم، قطعاً جرم و جنایت پایین می‌آید و یکی از راه‌هایی که به این موضوع کمک می‌کند، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف عرضه و مطالعه کتاب‌های معارفی و مذهبی به مخاطبان است.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/12/1
موضوع: بین الملل
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا ...

گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از المیادین، نسخه‌ای از چارچوب اصلی توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی به دست این شبکه لبنانی رسیده است. بر اساس این ...

چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اوکراین به فشار بر متحدان غربی خود برای تسلیحات دوربرد ادامه داده است، اما شرکای آن در مورد تحویل سلاح‌هایی که به طور بالقوه می‌تواند برای ...

ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز