برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

 آتش سوزی انبار لاستیک در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی گسترده در انبار لاستیک در شیراز با تلاش آتش نشانان ۶ ایستگاه شیراز مهار شد.
تاریخ: 1403/2/15
موضوع: حوادث
با شکست بارسلونا مقابل خیرونا

رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد

با برد ۳ بر ۰ رئال‌مادرید مقابل کادیز و شکست ۴ بر ۲ بارسلونا مقابل خیرونا، شاگردان آنچلوتی ۵ هفته مانده به پایان رقابت‌ها برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شدند.
تاریخ: 1403/2/15
موضوع: ورزشی
 امیرعبداللهیان:

باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد

وزیر خارجۀ کشورمان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی: قطع روابط دیپلماتیک، اقتصادی و تحریم تسلیحاتی و تجاری ابزار مهمی در توقف نسل‎کشی اسرائیل می‌باشد، از دولت ها و کشورهای مسلمان که در این مسیر اقدام نمودند، قدردانی می کنیم.
تاریخ: 1403/2/15
موضوع: بین الملل

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم از مرکز ناباروری طهورا در قم بازدید کردند

در بازدید از مرکز ناباروری طهورا محمدتقی پورنجاتی، سیدحسین آقامیرحسینی، ابوالفضل صادقی و سیدمحسن زهرایی اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف قم، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی را همراهی کردند.
تاریخ: 1403/2/14

مشکلات و موانع پیش‌روی اصناف استان قم بررسی شد

نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار شد.
تاریخ: 1403/2/14
موضوع: کسب و کار

دیدار رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رئیس اصناف استان قم با تولیت مسجد مقدس جمکران

سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به همراه امیر پوریزدی رئیس اتاق اصناف استان قم و اعضای هیئت رئیسه این اتاق با حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ: 1403/2/14

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا باحضور رئیس سازمان بسیج اصناف و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف استان قم

سردار غلام‌رضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به همراه امیر پوریزدی رئیس اتاق اصناف استان قم و اعضای هیئت رئیسه این اتاق به گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) مشرف شده و مزار شهدای والامقام را غبار روبی کردند.
تاریخ: 1403/2/14
معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی:

با پیشگیری و تشخیص زودرس،نگاه ویژه تری به سرطان پستان داشته باشیم

معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی در ادامه بیان داشت: زنان اساس خانواده ها هستند و سرطان پستان خیلی شایع هست که بایستی نگاه ویژه ای به آن شود.
تاریخ: 1403/2/14
موضوع: سلامت
قالیباف:

مهم‌ترین وزارتخانهٔ ما آموزش‌وپرورش است؛ اما در ۲۰ سال ۱۷ وزیر و سرپرست تغییر داده‌ایم

رئیس مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه برای فرهنگ و تربیت است و اگر می‌خواهیم مشکلات هر بخشی را در کشور حل کنیم باید به آموزش و پرورش دقت کنیم.
تاریخ: 1403/2/14
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه ۷۹ درصد افراد جامعه کم تحرک هستند، گفت: گسترش کم تحرکی و اضافه وزن بین مردم، وظیفه ما را برای برنامه ریزی بهتر و فراهم کردن زمینه ورزش کردن برای آنها سنگین‌تر کرده است.
تاریخ: 1403/2/14
موضوع: ورزشی
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز