برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 1 خرداد 1403
رئیس موزه ملی فرش ایران عنوان کرد:

نگهداری 101تخته فرش در موزه ملی ایران/فرش قم دارای آثار بسیار فاخر و ارزشمند است

رئیس موزه ملی فرش ایران با بیان اینکه فرش قم دارای آثار بسیار فاخری است. گفت: در هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم که برگزاری این فرش های فاخر به نمایش گذاشته شده و برند های خوبی در این نمایشگاه شرکت کردند.

 به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)به نقل ازستاد خبری هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم،محمد جواد اینانلو در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهارداشت: موزه ملی فرش ایران در سال 1356تاسیس شد که به وسعت یک هکتار و هشت هزار متر زیربنا دارد.
وی گفت: این موزه دارای دوتالار موقت و نمایشگاه دارد که در تالار نمایشگاهی موزه فرش 101تخته فرش به معرض نمایش در امده است.
وی بیان داشت: در تالارنمایشگاهی موقت نیز به فراخور نیاز و در زمان های مختلف نمایشگاهی به صورت موقت دایر می شود که در آن تعدادی تخته فرش به نمایش گذاشته می شود.

اینانلو در ادامه با بیان اینکه فرش قم دارای آثار بسیار فاخری است، گفت: در هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم که برگزاری این فرش های فاخر به نمایش گذاشته شده و برند های خوبی در این نمایشگاه شرکت کردند.
وی در پایان ضمن تقدیراز برگزارکنندگان نمایشگاه بیان داشت‌: هرچه از این نمایشگاهها بیشتر برگزار شود.  به معرفی ظرفیت های این صنعت بیشتر کمک می کند.

تاریخ: 1402/9/16
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

نقش بی‌بدیل شوراها در حفظ محیط‌زیست شهرها

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با بیان جایگاه شوراها در تعیین سیاست‌های کلی شهرها و راهبری مسائل مهم در حوزه شهری ...

مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ماشاالله سعادتمند در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان که به میزبانی شورای شهر قم برگزار شد، ...

روابط عمومی‌ها درعرصه جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقامیری در گردهمایی مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان افزود: در راستای جهاد تبیین فعالان عرصه روابط عمومی باید مردم را ...

جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران/ ایجاد بیش از 9 هزار و 564 فرصت شغلی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت اله رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران که ...