برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آقامیری در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی:

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند/ ملت ایران آماده‌اند به اذن رهبر فرزانه انقلاب، رژیم غاصب را نابود کنند

استاندار قم با بیان اینکه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که از نام شهید سلیمانی بیش از ایشان هراس دارد، گفت: ملت ایران آماده‌اند تا به اذن رهبر فرزانه انقلاب رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل را نابود کنند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید و دلاور جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) استانداری قم با حضور سردار پاسدار ابراهیم جباری در سالن کرامت برگزار شد.

 سیدمحمد آقامیری در این مراسم اظهار داشت: به یاد دارم روزی که خبر شهادت حاج قاسم به گوش مردم رسید همه آن‌ها از هر قشر و تفکری که بودند غم‌انگیز شده و اشک ریختند.

وی ادامه داد: حاج قاسم در فرمایشات خود گفته بود که تا ۳ ماه دیگر داعش نابود خواهد شد و درست بعد از گذشت ۳ ماه این اتفاق افتاد، این کار مردان خداست که با اراده و ایمان قوی در مسیر خدا قدم می‌گذراند.

استاندار قم گفت: شجاعت، ایثار و اراده حاج قاسم و امثال ایشان باعث شده امروز ایران هم در دنیا تصمیم‌ گیرنده باشد و به تعبیر رهبر فرزانه نزدیک قله قرار گرفته است.

وی در ادامه تشریح کرد: امروز ملت ایران منتظر اشاره و اذن رهبر فرزانه انقلاب هستند که رژیم جعلی صهیونیستی را مانند داعش با یک وعده ۳ ماهه نابود کنند، آن‌ها اجازه نخواهند که این رژیم جعلی در منطقه ابراز وجود کند.

 آقامیری در‌ پایان عنوان کرد: اتفاق ناگوار و تروریستی که در کرمان شاهد بودیم ثابت کرد دشمن از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارد، دشمن از کینه‌ای که بر دل داشت نتوانست ببیند عاشقان مکتب سلیمانی چه اجتماع باشکوهی رقم زده‌اند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم تقدیر بعمل آمد.

تاریخ: 1402/10/16
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

طلب توفیق آیت‌الله شبیری زنجانی برای دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های خود در دومین سفر دولت مردمی به استان قم شامگاه پنجشنبه ...

دیدار رئیسی با آیت‌الله سبحانی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با ایشان ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز