برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 25 خرداد 1403

یک هزار و ۲۱۸ مدال توسط ورزشکاران استان قم در مسابقات کشوری کسب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یک هزار و ۲۱۸ مدال توسط ورزشکاران آقا و بانوی این استان از ابتدای سالجاری و تا پایان آبان ماه در مسابقات کشوری کسب شد.

ابراهیم سانی خانی گفت: آمار کسب مدال و دیگر فعالیت های هیات های ورزشی قم چند ماه یکبار به روز رسانی می شود و آخرین آمار امسال مربوط به پایان آبان ماه است.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۲۱۸ مدال کسب شده از سوی ورزشکاران استان قم در مدت مذکور، ۵۱۴ مدال توسط ورزشکاران مرد و ۷۰۴ مدال توسط ورزشکاران زن استان قم کسب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه،‌۳۰ دوره لیگ باشگاهی استانی از سوی هیات های ورزشی قم در بخش مردان و ۱۵ دوره لیگ استانی در بخش زنان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: ۱۲۰ مورد برگزاری رقابت های قهرمانی و انتخابی استان را در مدت مذکور در بخش مردان و ۱۱۷ مورد را در بخش زنان داشتیم که مجموع آمار مردان و زنان ۳۰۶ مورد است.

وی با اشاره به این که ۳۴۲ مورد اعزام به مسابقات کشوری در این مدت انجام شده است گفت: از این تعداد ، ۱۸۱ اعزام مرتبط با ورزش آقایان و ۱۶۱ اعزام مرتبط با ورزش زنان بوده است.

سانی خانی با اشاره به آمار تعداد تیم های حاضر از استان قم در لیگ های کشوری در سالجاری گفت: در مجموع این تعداد ۴۱ مورد است که ۳۳ مورد در ورزش آقایان و هشت مورد در ورزش بانوان است.

وی ابراز داشت: تعداد ۳۷ مدال توسط ورزشکاران استان قم در مدت مذکور در مسابقات آسیایی و جهانی کسب شده است که سهم مردان ۳۲ مدال و سهم زنان ورزشکار استان پنج مدال بوده است.

وی گفت: ۱۲۸ ورزشکار از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه از استان قم به اردوهای تیم های ملی دعوت شده اند که از این بین ۸۵ نفر آقا و ۴۳ نفر خانم بوده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: هم اکنون ۴۱ ورزشکار از استان قم در عضویت تیم های ملی هستند که ۳۰ تن از مردان و ۱۱ تن از زنان را شامل می شود.

 

 

 

 
تاریخ: 1402/10/23
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

توسعه ورزش همگانی عامل سلامت و نشاط جامعه است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ماشاالله سعادتمند در صدوبیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بر وظایف شهرداری‌ها برای توسعه زیرساخت‌های لازم در جهت ترویج ...

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس/ گزینه‌های خارجی در اولویت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از مهر اوسمار ویه را با انتشار پیامی به طور رسمی از ادامه فعالیت به عنوان سرمربی پرسپولیس انصراف داد تا قهرمان لیگ بیست و سوم حالا دنبال ...

نایب قهرمانی آزادکاران ایران در مسابقات مجارستان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان با ۸ نماینده به یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، به نایب قهرمانی ...

سرپرست کمیته داوران: گل پرسپولیس سالم است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از فارس، دانیال مرادی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درمورد صحنه گل منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، ...