برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
استاندار قم تاکید کرد

با تمام توان تا بهره برداری هتل پنج ستاره زعفرانیه از این پروژه حمایت خواهیم کرد

رفع موانع و مشکلات پروژه‌های گردشگری نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری و همچنین بانک‌ها در تامین تسهیلات برای تکمیل پروژه‌ها می باشد.
به گزارش حمیت نیوز،سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از هتل ۵ ستاره در حال احداث زعفرانیه به منظور رفع موانع از پروژه‌ها گفت:« با توجه به زائر پذیربودن قم ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه‌ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) در مناسبت‌های مختلف مورد تاکید است.

استاندار قم در بازدید از پروژه در حال ساخت هتل 5 ستاره زعفرانیه که با حضور معاونین ایشان و همچنین ارجمندی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد از مشکلات پش روی ساخت این پروژه ملی در استان قم پرسید و با مثبت ارزیابی نمودن پروژه های ملی در استان قم گفت:رفع موانع و مشکلات پروزه‌های گردشگری نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری و همچنین بانک‌ها در تامین تسهیلات برای تکمیل پروژه‌ها می باشد.

ایشان با توجه به نیاز استان به پروژه هایی از قبیل هتل 5 ستاره زعفرانیه  گفت: با تمام توان تا بهره برداری هتل پنج ستاره زعفرانیه از این پروژه حمایت خواهیم کرد و در رفع موانع و مشکلات پیش رو در حد توان کمک خواهیم نمود.

در ادامه این بازدید سیفی کاشانی سرمایه گذار هتل 5 ستاره زعفرانیه قم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت  و همچنین از حمایت های مدیران ارشد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در وزارت خانه و استان قم تشکر نمودند و اظهار داشتند: تاکنون برای این پروژه حدود 220 میلیارد تومان هزینه شده است که جهت  تکمیل و بهربرداری  آن نیز حدود  400 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

از نکات قابل توجه هتل 5 ستاره  زعفرانیه قم، نمای معماری اسلامی این پروژه است که در منظر شهری به عنوان نمای برتر استان قم نیز شناخته شده است.

تهیه و تنظیم: مجتبی علیشاهی











تاریخ: 1401/1/23
موضوع: گردشگری
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش ۴ درصدی ورود به گیلان در نوروز امسال

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز ۱۳ فروردین ماه با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح ...

حوزه گردشگری سلامت در قم مغفول مانده است

به‌گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارتی استانداری قم روز ۶ دی‌ماه جاری در نشست تخصصی «سفر، زیارت و سلامت» که با محوریت سه شهر ...

بررسی دیپلماسی اقتصادی در نشست تخصصی گردشگری سلامت

به‌گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  کارگروه اقتصادی گردشگری سلامت به موضوع‌های گوناگونی در تسهیلگری گردشگری سلامت پرداخت. در این کارگروه هدف‌گذاری اقتصادی در حوزه ...

همه استان‌ها در گردشگری سلامت فعال شوند

به‌گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست تخصصی «سفر، زیارت و سلامت» با محوریت سه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز