برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
آقامیری:

حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک باعث ایجاد اقتصاد پایدار می‌شود

استاندارقم گفت: برای رسیدن به اقتصاد و اشتغال پایدار باید از طرح‌های کسب و کار خرد، کوچک و متوسط در کشور حمایت شود.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان هشت هزار طرح کسب و کار خرد،کوچک و متوسط تحت حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور که در یکی از واحدهای تولیدی شهرک شکوهیه قم برگزار شد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال شعار حکیمانه‌ای را انتخاب کردند و ما می‌دانیم که راهکار، رشد تولید است که می‌تواند در مهار تورم موثر باشد. 

وی افزود: واقعیت این است که تولید وابسته به نقدینگی است و اگر‌ نتوانیم نقدینگی مورد نیاز صنایع را تامین کنیم، شعار مهار تورم محقق نمی‌شود. 

 آقامیری با اشاره به اینکه تورم این استان در طول ۲ ماه اخیر کاهشی بوده‌است، گفت: به همت مدیران کل استان امروز دستاوردی کسب کرده‌ایم و آن هم این است که تورم قم کاهشی شده و رتبه‌مان از ۲۱ به رتبه ۲۷ رسیده‌است. 

وی ادامه داد:‌ امیدواریم تا چند وقت دیگر قم را بعنوان ارزان‌ترین استان در کشور معرفی کنیم. 

وی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمایت از صندوق کار آفرینی امید منجر به توسعه بیشتر چرخه تولید کشور می‌شود، عنوان کرد: به عقیده بنده صندوق کارآفرینی امید راهکار مهم و موثری برای افزایش تولید و توسعه کسب و کارهای کوچک، خرد و متوسط است. 

 وی افزود: اگر به دنبال اشتغال و اقتصاد پایدار هستیم باید از بنگاه‌های خرد و متوسط حمایت کنیم چون این واحدها مبتنی بر دانش و اعتماد به نفس جوانان غیور ایرانی است. 

استاندار قم مطرح کرد: بنده امروز به این باور رسیده‌ام که کشور ما باید از خودکفایی عبور کرده و به خود اتکایی برسد و این موضوع محقق نخواهد شد مگر اینکه به دانش‌ها و علوم نوین روی بیاوریم. 

 آقامیری در پایان بیان کرد: دولت امروز نگاه مثبتی به ظرفیت‌های تولید و توانایی‌های جوانان دارد و در طول این مدت در تلاش بوده با تزریق تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی از این چرخه حمایت کند.

تاریخ: 1402/11/24
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...

کسب‌وکارها تا ۱۵ اردیبهشت ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بنا بر اعلام هیأت مقررات‌زدایی همه کسب‌وکارها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند. تبصره (۷) ماده (۱) ...

شبکه توزیع کالا کاسبان امین در قم گسترش یابد

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سیدمحمد آقامیری امروز در جلسه بررسی مشکلات و راهکار‌های اجرای طرح کاسبان امین در استان اظهار داشت: انتظار ما در مدیریت استان این است ...

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تولیدات استان افزایش یابد 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم عصر امروز به ریاست سیدعلی اکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، و با حضور ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز