برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) برگرفته از انوار الهی است

استاندار قم گفت: اعتقاد بنده این است کمیته امداد یک مجموعه انقلابی است که از انوار الهی برگرفته شده؛ کاری که کمیته امداد در طول این سال‌ها برای مستمندان و نیازمندان کرده کاری بسیار ارزشمند است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری استاندار قم ظهر امروز در مراسم جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) که به صورت کنفرانس ویدیویی با رئیس محترم جمهور برگزار شد، بیان کرد: واقعیت ماجرا این این است هیچ نهاد معتبری همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رسیدگی به وضع حال نیازمندان نداریم‌. 

 وی افزود: امام خمینی(ره) با فکری ارزشمند و الهی تصمیم گرفت با ایجاد یک حساب ۱۰۰ برای محرومین مسکن‌سازی‌ کند و این موضوع در حوزه های اشتغال و معیشت هم جاری شد.
 
 استاندار قم تصریح کرد: اعتقاد بنده این است کمیته امداد یک مجموعه انقلابی است که از انوار الهی برگرفته شده؛ کاری که کمیته امداد در طول این سال‌ها برای مستمندان و نیازمندان کرده کاری بسیار ارزشمند است. 

 وی ادامه داد: خدمتی که کمیته امداد امام خمینی(ره) به مردم می‌کند خدمتی بی منت است؛ اخلاص کار باعث افزایش چند برابری ارزش آن می‌شود. 

   آقامیری اشاره کرد: روزهای یک شنبه و سه شنبه افرادی به استانداری مراجعه و با من دیدار می‌‌کنند که حجم مشکلات آن‌ها قابل شمارش نیست. 
وی افزود: مدیران ما گاهی اوقات با نوشتن یک دستور و یا تسهیل مسیر آن فرد نیازمند، مشکل مهم و بزرگی از حجم مشکلات آن‌ شخص برطرف می‌کند. 

 وی ادامه داد: حال که توفیق خدمت به مردم نصیبمان شده نباید از این فرصت غافل شویم؛ قانون را تا جایی که ممکن است باید برای مردم منعطف کنیم که مبادا آن‌ها در پیچ و خم مسائل اداری گرفتار شوند. 

 استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولین ما موظف هستند گرفتاری مردم را حل کنند؛ قلمی که می‌تواند مشکل بخش عمده‌ای از مردم را حل کند چرا آن را حرکت ندهیم. 

 وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت خود باشد، عنوان کرد: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) نباید به صورت مسکن و موقتی باشد، بلکه باید پایدار باشد. 

تاریخ: -621/1/-78
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

مسؤل راه اندازی بنیاد ملی پویانمایی ایران: تولید 7300 ساعت پویانمایی در برنامه هفتم توسعه رقم خواهد خورد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزانه فخریان مسؤل راه اندازی بنیاد ملی پویانمایی و مشاور وزیر در امور کودک و نوجوان، ...

رئیسی: گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم اعطای دومین جایزه ملی جوانی جمعیت که صبح امروز شنبه برگزار شد، گفت: اهمیت و محور بودن ...

رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فردا(یکشنبه 30 اردیبهشت) در سفری یک‌روزه به منطقه‌ی پارس‌آباد مغان سد آبی-خاکی ...

بازدید آیت الله رئیسی از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه، در روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان مازندران، با سفر به شهرستان نوشهر، در دانشگاه علوم دریایی ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز