برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
استاندار قم:

مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شود

استاندار قم گفت: مشکلات کشور فقط به دست جوانان و کار جهادی مرتفع می‌شود؛ اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف به نتیجه برسیم باید کار جهادی را در پیش گیریم.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم،  سید محمد آقامیری شامگاه سه‌شنبه درجشنواره فرهنگی هنری شهید سروری راد و آئین تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر بسیج اظهار کرد: کار جهادی و کلمه جهاد یک کلمه و امر مقدس است؛ جهادی بودن تنها یک فعل نیست بلکه یک تفکر است.
 
 وی گفت: تفکر جهادی معانی مختلفی دارد، فرهنگ‌های مختلفی در این کلمه نهفته است؛ یکی از این فرهنگ‌ها کلمه ایثار و شهادت است.
 
 وی افزود: خدا را شاکریم که مردم ما برای توسعه این فرهنگ هرچه داشته‌اند را پای کار آورده‌اند چرا که معتقدند توسعه آن حلال مشکلات کشور است. 
 
 استاندار قم با یادآوری آرمان‌های شهدا بیان کرد: جوانان عزیزمان که جان خود را برای دفاع از انقلاب و مردم در طبق اخلاص قرار دادند نشانه بارز ایثار هستند؛ اگر نمی‌خواهیم خون آنان گریبان گیر ما شود باید آرمان‌های شهدا را ادامه دهیم. 
 
 وی گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اصلی ترین آرمان شهداست؛ ما برای حفظ استقلال در تلاشیم و برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داریم.
 
  سید محمد آقامیری با اشاره به مفهوم آزادی افزود: اسلام مخالف آزادی نیست اما متاسفانه تعریف غرب از آزادی با تعریفی که ما از آزادی داریم متفاوت است.
 
 وی افزود:‌ غرب آزادی را توهین و اهانت به کتب مقدس الهی می داند، اما تعریف آزادی از دیدگاه اسلام یعنی محترم شمرده شدن حقوق عامه مردم که بخشی از آرمان‌های شهداست.
 
 استاندار قم در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد: هدف دشمن این است که آرام آرام با ابزارها و برنامه‌های گوناگون و با اجرای سند ۲۰۳۰ جوانان ما را گمراه کند، اما تفکر و فرهنگ جهادی این اجازه را به او نمی‌دهد.
 
 وی در ادامه گفت: عده‌ای به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند و این نشان دهنده این است که دشمن به دنبال جنگ ترکیبی است؛ جنگی که از تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی‌ها و ناامید کردن مردم تشکیل شده‌است. 
 
 استاندار قم عنوان کرد: مردم ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن‌های  نیمه شعبان و شرکت پرشور در انتخابات به دشمن نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب، حفظ جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند. 
 
 آقامیری گفت: وظیفه ما به عنوان سربازان جبهه فرهنگی برای مقابله با دشمن انجام کار فرهنگی است؛ ما باید دقیقا نقطه مقابل سند ۲۰۳۰ باشیم.
 
 وی در پایان افزود: ماباید  کار فرهنگی را از مهدکودک‌ها شروع کنیم تا به دانشگاه برسیم؛ اگر دشمن برنامه صدساله دارد ما با برنامه ۲۰ ساله دشمن راشکست می‌دهیم فاصله مهدکودک تا دانشگاه ۲۰ سال است.

تاریخ: 1402/12/23
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

لزوم افزایش نظم ترافیکی و ارتقاء ایمنی حمل‌ونقل درون‌شهری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی شورای شهر مقدس قم، سید محمد حسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، از اختصاص بودجه‌ای به‌ارزش ...

حمایت صندوق نوآوری از حضور هیات‌های تجاری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های خارجی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این جلسه با حضور دکتر محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری، دکتر مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد ...

دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید/ تاکید بر تسریع ارائه مشوق‌های ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت اله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت بابیان اینکه تامین مالی بخش تولید در سال جهش تولید، از جمله برنامه‌های دولت ...

مصوبه حمایتی در جهت حمایت از نهضت ملی مسکن به تصویب رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مصوبات جدید دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران، مصوبه حمایتی در جهت حمایت ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز