برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم:

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر درخواست ها در سفر رئیس جمهور به قم باشد

محرری از آمادگی مدیریت شهری در استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این سفر مدیریت شهری علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی پیشنهاداتی نیز ارائه خواهد کرد که در صدر آن تأمین منابع مالی مونوریل خواهد بود.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، استکبارستیزی مردم ایران و جمهوری اسلامی را قابل‌تقدیر دانست و اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حمایت از مظلومیت فلسطین و غزه در مقایسه با سایر کشورها قابل‌تقدیر است.
وی در ادامه به سفر ریاست جمهوری در روز میلاد حضرت معصومه(س) به قم اشاره کرد و افزود: سفر نخست ریاست جمهوری به شهر قم برای مردم و مدیریت شهری خیر و برکات زیادی داشته و امیدواریم در این سفر نیز بتوانیم مطالبات مردم و شهر را محقق کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم از آمادگی مدیریت شهری در استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این سفر مدیریت شهری علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی پیشنهاداتی نیز ارائه خواهد کرد که در صدر آن تأمین منابع مالی مونوریل خواهد بود.
وی ادامه داد: پیگیری مصوبات قبلی از جمله تامین املاک معوض برای معارضین در پروژه جمع آوری خط ریل راه آهن در خیابان رسالت و سایر پروژه های مکلف شده بر عهده مدیریت شهری از جمله موارد مد نظر است.
وی تصریح کرد: باید برای اجرای مونوریل منابع مالی آن از اراضی ۷۴ هکتاری تأمین شود تا این پروژه اجراشده و دوباره نیمه‌راه رها نشود.
وی از شهرداری درخواست کرد در تنظیم پیشنهادات گرفتن مجوز برای پروژه‌های نیمه‌تمام را در صدر جدول قرار دهد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌های شهر معطل دریافت مجوز بوده و با گرفتن مجوز پروژه نیمه‌تمام به‌سرعت وارد و فاز اجرایی خواهد شد.
محرری در پایان بر اجرای طرح نور نیز تأکید کرد و گفت: شورای شهر حمایت قاطع خود را از اجرای طرح نور اعلام می‌کند و در مقابل هنجارشکن‌های اجتماعی در کنار نیروی انتظامی و قضایی بوده و از سردار رادان تشکر می‌کنیم.

تاریخ: 1403/2/18
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

نقش بی‌بدیل شوراها در حفظ محیط‌زیست شهرها

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با بیان جایگاه شوراها در تعیین سیاست‌های کلی شهرها و راهبری مسائل مهم در حوزه شهری ...

مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ماشاالله سعادتمند در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان که به میزبانی شورای شهر قم برگزار شد، ...

روابط عمومی‌ها درعرصه جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقامیری در گردهمایی مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان افزود: در راستای جهاد تبیین فعالان عرصه روابط عمومی باید مردم را ...

جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران/ ایجاد بیش از 9 هزار و 564 فرصت شغلی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت اله رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران که ...