برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 27 خرداد 1403
وزیران راهی شمال کشور شدند؛

ورود رئیسی به ساری/ دومین سفر دولت سیزدهم به مازندران آغاز شد

دومین سفر استانی دولت سیزدهم به مازندران با ورود حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران به ساری آغاز شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری ایران دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری و با استقبال مسؤلان استان وارد مازندران شد.

در این سفر جمعی از وزیران و روسای سازمان‌ها و معاونان رئیس جمهور وی را همراهی می‌کنند. دو دیدار مردمی، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها، بازدید از بخش‌های و کارخانه‌ها، نشست با نخبگان و شورای اداری از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

برای سفر دوم دولت به مازندران ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، این درحالی که در دور اول سفر استانی دولت به مازندران در بخش عمرانی ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود ۷۱ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای مجموعه و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مصوب شده بود که بیش از این میزان تسهیلات پرداخت شد.

همزمان با دومین سفر استانی هیأت دولت به مازندران میز ارتباطات مردمی از صبح دیروز در ادارات مختلف استان مازندران برپا شده است. در این میز ارتباطات، نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند و مطالبات و درخواست‌های مردم را پیگیری می‌کنند.

همچنین ۱۹ مسؤل کشوری اعم از وزیر و معاون همراه رئیس جمهور به مازندران سفر کردند و این مسؤولان برای بررسی مشکلات و مسائل به مناطق مختلف شهرستان‌های مازندران سفر می‌کنند و در جلسات و دیدارهای مردمی نیز حضور می‌یابند.

تاریخ: 1403/2/27
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

راه اندازی سرای پیشرفت در محلات کم برخوردار قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در جلسه راه اندازی سراهای پیشرفت که با هدف توانمندسازی خانواده های کم برخوردار برگزار شد، حسینی مقدم معاون استاندار قم، گفت: ایده سرای پیشرفت ...

رویداد رسانه‌ای امید با هدف جهاد امیدآفرینی در قم برگزار می‌شود  

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی حاجیلو دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: جام رسانه‌ای امید ویژه تمامی اصحاب رسانه ...

احداث بیش از 5 هزار مترمكعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس نظرزاده به تشریح گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب پرداخت و از پایان عملیات خط انتقال و اصلاح شبکه و نصب انشعابات روستای سنجگان به طول 4 ...

این شهر پیشتاز تولید پسته ایران شد

گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایرنا،جلیل کاربخش راوری اظهار داشت: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن پسته در کشور تولید شد که از این میزان ۱۲۰ هزار تن پسته به ارزش بین ۹۰۰ میلیون دلار ...