برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 27 خرداد 1403
رئیس شورای اسلامی استان‌ قم:

مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست

سعادتمند با تأکید بر نقش مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها در پیگیری مطالبات شهرها گفت: شورای عالی استان‌ها باید از ظرفیت مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها کمال استفاده را ببرد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ماشاالله سعادتمند در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان که به میزبانی شورای شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست.
وی مشکلات و چالش‌های کلان‌شهرها را موردتوجه قرارداد و افزود: باید بپذیریم بخشی از مشکلات کلان‌شهرها در شورای عالی استان‌ها مطرح نشده و بسیاری از شهرها کوچک و روستاها با چالش‌های کلان‌شهرها درگیر نیستند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها باید از ظرفیت مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها در حل مشکلات کلان‌شهرها کمال استفاده را ببرد.
وی مهم‌ترین مطالبه همه شوراها را واگذاری مدیریت یکپارچه شهری به شوراها دانست و تأکید کرد: اگر مجمع مشورتی و شورای عالی استان‌ها بتوانند با پیگیری‌های لازم کاری کنند که مدیریت یکپارچه شهری به شوراها واگذار شود بسیاری از مشکلات مردم و دولت حل خواهد شد.
سعادتمند در پایان با قدردانی از رئیس شورای شهر قم در قبولی میزبانی هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها گفت: همچنین از پشتیبانی خوب و همه‌جانبه شهردار محترم جناب دکتر سقاییان نژاد و مجموعه شهرداری کمال سپاسگزاری را دارم.

تاریخ: 1403/2/29
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

راه اندازی سرای پیشرفت در محلات کم برخوردار قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در جلسه راه اندازی سراهای پیشرفت که با هدف توانمندسازی خانواده های کم برخوردار برگزار شد، حسینی مقدم معاون استاندار قم، گفت: ایده سرای پیشرفت ...

رویداد رسانه‌ای امید با هدف جهاد امیدآفرینی در قم برگزار می‌شود  

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی حاجیلو دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: جام رسانه‌ای امید ویژه تمامی اصحاب رسانه ...

احداث بیش از 5 هزار مترمكعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس نظرزاده به تشریح گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب پرداخت و از پایان عملیات خط انتقال و اصلاح شبکه و نصب انشعابات روستای سنجگان به طول 4 ...

این شهر پیشتاز تولید پسته ایران شد

گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایرنا،جلیل کاربخش راوری اظهار داشت: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن پسته در کشور تولید شد که از این میزان ۱۲۰ هزار تن پسته به ارزش بین ۹۰۰ میلیون دلار ...