برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 1 آبان 1403
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

کمک ۱۱۰ میلیارد ریالی مدیریت شهری به پلیس راهور

دهناد از کمک 110 میلیارد ریالی مدیریت شهری به پلیس راهور خبر داد و گفت: نگاه شورای اسلامی شهر به پلیس راهور نگاهی حمایتی و هم‌افزایی است و ذیل آن، این تفاهم‌نامه در پی تحقق ماده 108 برنامه ششم توسعه کشور به امضا رسیده است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) از شورای اسلامی شهر مقدس قم، سید محمدحسین دهناد از امضا تفاهم‌نامه‌ای جدیدی با پلیس راهور خبر داد و اظهار داشت: نگاه شورا به پلیس راهور نگاهی حمایتی و هم‌افزایی است و امید است در پی این تفاهم‌نامه بسیاری از گره‌های ترافیکی در شهر باز شود.
وی از کمک ۱۱ میلیارد تومانی مدیریت شهری به پلیس راهور خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه در پی تحقق ماده ۱۰۸ برنامه ششم توسعه کشور است که در برنامه هفتم حذف‌شده و با عنوان دیگری آمده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بخشی از این کمک برای خرید موتورسیکلت هوشمند برای ثبت تخلف و خودروی عملیاتی انتظامی در نظر گرفته‌شده است.
وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه دوجانبه بوده و انتظار می‌رود پلیس راهور نیز به تعهدات خود در جهت همکاری و هم‌افزایی با مدیریت شهری عمل کرده و شاهد بهبود شرایط ترافیکی و ایمنی شهر باشیم.
دهناد در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری برای افزایش ایمنی ترافیکی و در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی و تغییر مسیرها نیاز به همکاری پلیس راهور داشته و این دو نهاد باید در کنار هم و با یک سیاست کلی باهم همکاری کنند.

تاریخ: 1403/4/20
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانکی به صنوف تولیدی قم اختصاص یافت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیر پوریزدی امروز در طی گفتگویی، اظهار کرد: توسعه کسب و کار‌ها و تقویت رسته‌های تولیدی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دوره جدید ...

«حسین دشتی» مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام پیش از ظهر دوشنبه در ستاد سپاه استان قم برگزار شد. در ...

اکبر بهنام جو استاندار قم شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در جلسه امروز هیئت دولت، اکبر بهنام جو به عنوان استاندار قم منصوب شد.  عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان، عضویت در جهاد دانشگاهی ...

ارسال ۸۰۰ اثر به دومین جشنواره روایت جهاد استان قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمیدرضا طلوعی منفرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره روایت جهاد استان قم که در محل سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شروع ...