برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
فردوس قم آماده بازی

تیم فوتسال فردوس قم برای بازی روزجمعه تمرین تاکتیکی برگزار کرد

بازی روز جمعه با تیم فوتسال گهر زمین سیرجان برای فردوس قم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگارحمیت نیوز(حمنا) از محل تمرین تیم فوتسال فردوس قم در سالن شهید حیدریان حکایت از آمادگی بازیکن های این تیم داشت.

این تمرین که امروز چهارشنبه 19 مرداد از ساعت 17:00 در سالن شهید حیدریان قم با حضور تمامی بازیکن ها، کادر فنی و مدیریتی این تیم برگزار شد.

در این تمرین تاکتیک هایی برای گلزنی و دفاع  از سوی کادر فنی مورد استفاده قرار گرفت و دروازه بانهای این تیم به صورت اختصاصی با مربی خود در سوی دیگر تمرین می کردند.

هاشم فرج زاده کاپیتان این تیم که از آمادگی بدنی خوبی نیز برخوردار بود گفت:همانطور که می دانید مه یک بازی سختی را در هفته قبل داشتیم و تیم خوبی جلوی ما بازی کرد.

کاپیتان تیم فوتسال فردوس در ادامه افزود:ما به اتفاقات و در 30 ثانیه پایانی بازی نتیجه را واگذار کردیم.

فرج زاده ضمن خوشحالی خویش از بازی در سالن حیدریان گفت:خیلی خوشحال هستم که بازی این هفته با گهر زمین سیرجان در سالن حیدریان که محل اصلی تمرینات ما هست برگزار میشود.تاکتیک های ما براساس این زمین طراحی و اجرا میشود.

کاپیتان فوتسال فردوس در ادامه گفت: امیدوارم بازی با گهر زمین که تیم خوبی هست و بازیکن های خوبی هم دارد با حضور تماشگران که همواره حامی ما بوده اند بازی خوب و در خور شان برگزار شود.

سید وحید غیاثی سرمربی فهیم و با دانش تیم فوتسال فردوس قم نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم ما تقریبا آماده شده است و آنالیز خوبی از تیم گهر زمین داشته ایم.

غیاثی در ادامه از تیم حریف تعریف کرد و گفت: هر چند آنها امسال به لیگ برتر آماده اند اما نتایج خوبی کسب کرده اند.

سرمربی فوتسال فردوس در پایان افزود: بنده فکر میکنم انشالله با بازی خوبی که در ورزشگاه حیدریان انجام خواهیم داد سه امتیاز بازی را کسب کنیم که اول دل هواداران که سرمایه و غنیمت ما هستند را شاد کنیم و بعد هم در جدول سر و سامانی بگیریم.

همچنین در حاشیه تمرین این تیم با محمد دهقان دروازه بان پر آوازه سالهای گذشته این تیم و مربی دورازه بانهای فعلی تیم فوتسال فردوس گفتگویی انجام دادیم که ضمن تعریف از گلرهای این تیم گفت: دروازه بانهای ما از لحاظ بدنی آماده هستند و بایستی مقداری روی تمرکز ذهنی آنها کار کنیم.

دهقان در ادامه افزود: بازی به بازی بهتر میشویم، تیم ما یک هفته به مسابقات مانده جمع شده است اما آماده هستیم و بازی های خوبی از این تیم خواهید دید.

حمید رشیدی گلر سابق سن ایچ ساوه که اینروزها در درون دروازه فردوس قم می درخشد گفت: خدا را شاکر هستیم که شرایط تیم در حال بهتر شدن هست،تیم خیلی دیر بسته شده اما مربیان خیلی زحمت میکشند و روی تاکتیک خیلی کار میشود.

دروازه بان آماده فردوس در ادامه گفت: امسال کل بازیکن ها و کادر فنی تیم تغییر کرده است که با وجود اینکه شرایط تیم سخت شده بود اما با درایت کادر فنی و مدیریت،تیم در حال حاضر آماده مسابقات است. 

فرهاد فلامرزی بازیکن تیم فوتسال فردوس هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از تماشاگران میخواهیم که همچون گذشته برای حمایت به ورزشگاه بیایند تا با هم سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کنیم.

با نگاهی به تمرینات این تیم نشان می دهد که کادر فنی و مدیریتی این تیم بعد از باخت در هفته گذشته به درستی روی مسائل روحی و روانی بازیکن ها کار کرده اند،تمرین شاداب و با برنامه این تیم نوید بخش بازی زیبایی در روز جمعه  را حکایت میکند.

شایان ذکر است بازی دو تیم فوتسال فردوس قم و گهر زمین سیرجان درساعت 17:00 روز جمعه مورخ 21 مرداد 1401 در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

اخبار ویدویی تیم فوتسال فردوس را در صفحه آپارات به آدرس  https://www.aparat.com/hamiyatnews  مشاهده کنید.

تهیه و تنظیم» مجتبی علیشاهی

 

 

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/5/14
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

قم برای نخستین بار صاحب مدال طلا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب ...

محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:   ...

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز