برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
معاون استاندار قم:

رسالت مدیران خدمت به مردم است/دولت مردمی نیازمند کارکنان و مدیران مردمی است

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تعدادی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جعفرآباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تجلیل شدند.

به گزارش حمیت نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با حضور در فرمانداری شهرستان جعفرآباد، از تلاش‌های تعدادی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تقدیر کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جعفرآباد در راستای خدمت‌رسانی به مردم گفت: حفظ حقوق مردم در مسیر خدمت‌رسانی در اولویت است؛ رسالت اصلی ما خدمت به مردم بوده و همه کارمندان خادمین این قطار خدمت‌رسانی در حال حرکت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تصریح کرد: یک کارمند نمونه می‌بایست در دستگاه محل خدمت خود تأثیر به سزایی در بهره‌وری داشته و با رفتار مناسب با ارباب‌رجوع آنچه که دین مبین اسلام‌ آمده را به‌خوبی نشان دهد و در جهت خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وی با اشاره به روایات مبنی بر ارزش خدمت به مردم ابراز کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم را باید غنیمت شمرد و بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص)، خداوند بخواهد به کسی نیکی کند حاجت مردم را در دست او قرار می‌دهد، لذا خوشحالی یاد ناراحتی مردم دست شما کارمندان دولت است که چگونه خدمات ارائه می‌کنید.

قریشی شعار دولت سیزدهم را دولت مردم عنوان کرد و افزود: اینکه مدیران دولت مردم باید در بین مردم باشند، نکته درستی است ولی کارمندان این دولت نیز باید از جنس مردم بوده و دغدغه مردم را داشته باشند، چراکه هر کاری که دولت بخواهد انجام دهد از طریق کارکنان خود انجام می‌گردد.

وی با بیان اینکه اگر رویکرد کارمندان دولت، مردمی نباشد کار بسیار دشوار است، لذا دولت مردم نیازمند به کارمندان و مدیران مردمی است، یادآور شد: با توجه به نیاز مردم، فرمانداری‌ و بخشداری‌ در شهرستان‌ جعفرآباد مستقرشده است ولی متأسفانه برخی ادارات تاکنون در شهرستان استقرار نیافته‌اند و می‌بایست دستگاه‌های اجرایی استان سریع‌تر نسبت به استقرار ادارات خود در این شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورند.

 در این مراسم امام‌جمعه شهرستان جعفرآباد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و بودجه استانداری، بخشداران، دهیاران، مدیران و جمعی از کارمندان ادارات شهرستان جعفرآباد حضور داشتند.

گفتنی است مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان جعفرآباد برای اولین بر پس از شهرستان شدن جعفرآباد و استقرار فرمانداری در این شهرستان برگزار گردید.

تاریخ: 1401/6/6
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

سامانه ۱۲۴ آماده آماده دریافت گزارشات تخلفات صنفی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: این کارگروه مطابق مصوبه هیات وزیران اختیار دارد در راستای ...

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار ...

سیاه پوشی قبله تهران در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: به منظور حفظ و ترویج آئین‌های مذهبی و ایجاد فضای معنوی، اهتزاز 100تخته پرچم مشکی بر روی پل های سواره رو و یک تخته پرچم ...

برگزاری نشست مدیران استانداری و فرماندهی انتظامی قم پیرامون ساماندهی اتباع خارجی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛در این نشست که با حضور حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار ،‌زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی ،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز