برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
رئیس سازمان نظام مهندسی قم خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر در قم

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر در قم در روزهای ۸ تا ۹ دی  ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر در قم در روزهای ۸ تا ۹ دی  ماه سال جاری خبر داد.

مهندس امین مقومی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق ، نقشه‌برداری ، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  پنجشنبه و جمعه  ۸ و  ۹ دی  ماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع ۲ هزار و  ۵۷۶  نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۲هزار و ۱۳۹ نفر آقا و  ۴۳۷ نفر خانم هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مقومی گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون های محاسبه و نظارت برگزار می شود و علاوه بر آن در رشته های عمران ،معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آزمون رشته های نظارت عمران، شهرسازی و نقشه برداری، ترافیک و نظارت معماری در صبح روز پنجشنبه ۸ دی ماه برگزار و آزمون های اجرای معماری،  عمران، نظارت مکانیک و برق عصر روز پنجشنبه ۸ دی ماه برگزار می شود.

مقومی افزود: آزمون محاسبات عمران، طراحی مکانیک و برق نیز صبح روز جمعه ۸ دی ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه  به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به  نشانی اینترنتی www.inbr.ir  دریافت کنند.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/10/7
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ استانداری قم،  سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی ...

رئیس کل سابق دادگستری قم معاون اول قوه قضائیه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به ...

طرح توسعه نیروگاه برق سمنان با حضور دکتر رئیسی به بهره‌برداری رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رئیس جمهور که به منظور انجام دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح امروز پنجشنبه به استان سمنان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان ضمن بازدید ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز