برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور:

مجمع سالیانه هیات فوتبال استان قم برگزار شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور امروز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال قم درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: قم در فوتسال از سرآمدهای کشور می‌باشد و در رده‌های پایه این استان خوب کار شده‌است.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور امروز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال قم درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: قم در فوتسال از سرآمدهای کشور می‌باشد و در رده‌های پایه این استان خوب کار شده‌است.

وی بیان کرد: از سالیان دور قم در لیگ برتر فوتسال سرآمد بود و ورزشکاران این استان در لیگ برتر فوتسال خوش درخشیده‌اند به دنبال آن هستیم که در قم قطب جدی فوتسال را ایجاد کنیم و به همین منظور کمک‌هایی را انجام خواهیم داد.

زیرساخت ورزشی قم در سرانه ورزشی کمتر از استاندارد کشوری است

ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز دراین مجمع گفت: زیرساخت ورزش قم‌ جزو استان های محروم کشوری است و سرانه ورزشی استان ۵۰ سانتیمتر به ازای هر فرد است که استاندارد کشوری دو متر اعلام شده‌است.

ابراهیم سانی‌خانی افزود: قم جزو کلان شهرهاست و باید سرانه ورزشی آن امسال به ۸۰ سانتیمتر برسد.

وی بیان کرد: برای بازسازی ورزشگاه تختی قم تاکنون ۲۰‌میلیارد تومان هزینه و چمن مصنوعی آن تعویض شد.

وی ابراز داشت: استان قم برای میزبانی‌ مسابقات کشوری نیاز به چهار تا پنج زمین بزرگ فوتبالی دارد و در این زمینه مشکل زمین نداریم لذا اگر اراده لازم در فدراسیون وجود داشته باشد می‌توانیم زمین استاندارد فوتبال در قم ایجاد کنیم.

سانی‌خانی گفت: فوتبال ورزشی نشاط آور و مهیج است و در بحبوحه اغتشاشات روحیه نشاط حاصل از حضور تیم ملی در جام جهانی وسیله‌ای برای بازگشت به آرمان‌های ما بوجود آورد.

۲۸ مدرسه فوتبال و فوتسال در قم فعال است

قدرت اله باقری رئیس هیات فوتبال استان قم نیز در این مجمع گفت: هنوز در تب و تاب جام‌جهانی هستیم و توجه به فوتبال به عنوان ابزاری برای نشاط جامعه بسیار مهم است و باید به صورت بهینه از این ابزار استفاده کنیم.

قدرت اله باقری با اشاره به اینکه ۲۸ مدرسه فوتبال و فوتسال در قم فعال است گفت: در فصل گذشته فوتبال قم یکهزار و ۱۰۰ مسابقه در رده های مختلف داشتیم و در فوتسال سه رده سنی قم قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند و در این رشته تنها استانی هستیم که برای رده‌های سنی در آن لیگ وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته داوران هیات فوتبال قم گفت: تعداد داوران از نظر کمی افزایش پیدا کرده‌است و داوران ما جزو داورانی هستند که منصفانه در لیگ‌ها داوری می‌کنند.

باقری با اشاره به دو درخواست از رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قم در مرکز کشور است و وضعیت فوتسال ما بسیار خوب است از این رو برگزاری رقابت‌های استعدادیابی در قم به عنوان شهری در مرکز ایران برای کلیه استان ها بسیار سهل الوصول‌تر است.

وی افزود: هم چنین زیرساخت بسیار مهم است، تنها یک زمین چمن داریم و ۸۰ تیم فوتبال ما آماده هستند ولی هنوز فصل ۱۴۰۱ را شروع نکرده‌ایم و فدراسیون باید در این زمینه به قم کمک کند.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/10/8
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:   ...

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز