برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403
همزمان با یوم الله ۹ دی برگزار‌ گردید؛

نخستین همایش مربیان ، داوران و کادر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم، روز جمعه همزمان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، نخستین همایش مربیان، داوران و کادر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در محل فرهنگسرای جوان برگزار گردید.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم، روز جمعه همزمان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، نخستین همایش مربیان، داوران و کادر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در محل فرهنگسرای جوان برگزار گردید.

ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این نشست ضمن تبریک به ورزشکارانی که به جایگاه تدریس و مربی گری رسیده اند گفت: رسیدن به این جایگاه اقدام والایی می باشد که شاهد هستیم تعداد بانوان در این عرصه افزایش یافته و این امر باعث خرسندی ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه افزود: امیدواریم با مدیریت خوب ریاست هیات پرورش اندام و بدنسازی، استان قم به جایگاه واقعی خود در این رشته برسد‌ و این فعالیت ها و نشاطی که در این رشته ایجاد شده است پایان نیابد.

سانی خانی ضمن اشاره به بصیرت مردم در یوم الله ۹ دی گفت: بصیرت موضوعی است که قمی ها به آن اشراف داشتند و در این روز نشان دادند که میتوانیم با حجاب و نظام الهی در مقابل برنامه های دشمنان ایستادگی‌کنیم و پیروز باشیم.

مجید تلخابی رئیس هیات بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم در سخنانی ضمن تقدیر از ورزشکاران برای رسیدن به جایگاه مربی گری گفت: تلاش ورزشکاران محترم برای تبدیل شدن به یک مربی متخصص قابل تقدیر است و ما نیز بر طبق قانون و چهارچوب های جمهوری اسلامی همراه و حامی تمامی خانواده بدنسازی و پرورش اندام استان خواهیم بود و هرکسی که بخواهد از این‌ چهارچوب ها خارج شود جایی در این‌ خانواده نخواهد داشت.

در ادامه آقایان‌ محمد شعبانی مسوول کمیته مربیان، دکتر جعفری مربی بین المللی و متخصص تغذیه پیرامون مباحثی از جمله تغذیه، مضرات مکمل ها و عوارض داروهای استروئیدی با ورزشکاران و سایر مربیان این رشته گفت و گو کردند.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/10/10
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

قم برای نخستین بار صاحب مدال طلا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب ...

محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:   ...

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز