برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت کشور:

ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته قم افتتاح شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته قم عصر سه‌شنبه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت کشور در محل نمایشگاه‌های دایمی قم آغاز به کار کرد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته قم عصر سه‌شنبه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت کشور در محل نمایشگاه‌های دایمی قم آغاز به کار کرد.

هدف این نمایشگاه را افزایش صادرات و معرفی ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه کفش دانست و گفت: ایران دوازدهمین تولید کننده کفش ماشینی در جهان است و ۷۰ درصد این تولیدها در قم انجام می‌شود، از این رو همه ساله نمایشگاه مذکور به عنوان بزرگترین نمایشگاه کفش خاورمیانه، به منظور معرفی ظرفیت‌های داخلی، همچنین سهولت در امور صادرات و واردات با مشارکت کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

 این نمایشگاه، ویژه فروشندگان، بنکداران و بازرگانان کفش است،  با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه امکان حضور و بازدید برای عموم مردم وجود ندارد و بازدیدکنندگان قبل از حضور باید ثبت‌نام کنند.

 پیش‌بینی می‌شود، بیش از ۴۰۰ تاجر خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند گفت: از تجار بیش از ۳۰ کشور مانند عراق، هند، ونزوئلا، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، لیبی و برخی کشورهای آفریقایی به صورت حضوری دعوت به عمل آمده، همچنین متناسب با فرهنگ و علائق هر کشور نیز دعوت نامه‌ای متناسب طراحی شده است.

تعداد شرکت‌ها و نشان‌های تجاری حاضر در این نمایشگاه را ۳۰۱ مورد ذکر کرد و گفت: صنعت کفش قم برای این استان ۳۵ هزار شغل شامل ۱۰ هزار شغل پایه و ۲۵ هزار شغل خانگی ایجاد کرده‌است.

این نمایشگاه با حضور بزرگترین شرکت‌های تولیدی کفش کشور تا هفتم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دایمی استان در کیلومتر پنج بزرگراه قم - تهران دایر است.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/11/4
موضوع: اقتصادی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

خاندوزی: بانک توسعه اسلامی پروژه‌های عمرانی ایران را تامین مالی می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده ...

تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از ایرنا، جواد شاکر آرانی  افزود: نرخ تورم سالانه کل(مناطق شهری و روستایی) استان قم، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۳۹.۱ درصد بوده‌است که نسبت ...

کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اخیراً گفته بود: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب ...

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از ایرنا سیاوش فولادی وندا پیرامون این موضوع بیان داشت: بازرسان اداره کل صنعت،‌ معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز