برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402
همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر در قم اجرا می‌شود:

اولین جشنواره مردمی "نشاط انقلابی"

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ به همّت گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی، اولین جشنواره مردمی "نشاط انقلابی" در بوستان‌های قم برگزار خواهد شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ به همّت گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی، اولین جشنواره مردمی "نشاط انقلابی" در بوستان‌های قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، درمصاحبه با خبرنگار ما گفت: در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، اولین جشنواره مردمی نشاط انقلابی در بوستان‌های منتخب منطقه ۴ قم برگزار خواهد شد.

وی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت جوادالائمه علیه‌السلام، تقارن این مناسبت و آغاز جشن‌های مردمی انقلاب را به فال نیک گرفت و افزود: ما معتقدیم که انقلاب شکوهمند اسلامی که حضرت روح‌الله پایه‌گذار آن بودند، با توکل به خدا، توسّلات به ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام و همّت مردمی شکل گرفته و انشاالله امیدواریم تحت عنایت و ادعیه‌ی خاصه‌ی امام عصر ارواحنافداه، پرچم این انقلاب به دست با کفایت رهبر عزیز انقلاب، به صاحب اصلی آن داده شود.

قادری ضمن اشاره به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری به عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری، معرفی پیشرفت‌ها و خدمات انقلاب را وظیفه‌ی همه‌ی دلسوزان، دغدغه‌مندان و نیروهای انقلابی دانست و گفت: باید در قالب برنامه‌های مختلف، دهه‌ی فجر را باشکوه برگزار کنیم و این فرصت، منّتی است که خداوند بر ماگذاشته و در اختیار ما نهاده است.

دبیر اولین جشنواره مردمی نشاط انقلابی برنامه‌های این جشنواره را متنوع و شاد معرفی کرد و افزود: اجرای زنده آهنگ‌های انقلابی، اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی و نمونه‌ی استان، اجرای برنامه عروسکی، سخنرانی چهره‌های مذهبی و رسانه‌ای، عکس با پرچم، غرفه خدمات پزشکی و ...، از جمله برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

وی به زمان و محل برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: به یاری خدا از امروز ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز، به ترتیب در بوستان‌های: بنفشه (بلوار شهید کریمی جنب درمانگاه امام خمینی ره)، شهید زین‌الدین (شهرک شهید زین‌الدین)، نسترن (جنب بوستان نرگس)، باغبان (شهرک قدس) و ایثار (فلکه ایثار)، هر کدام دو روز در ساعات ۱۶ الی ۱۷ به صورت خیابانی، برنامه خواهیم داشت.

گفتنی است اولین جشنواره مردمی "نشاط انقلابی"، به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت: تیپ ۸۳ امام صادق علیه‌السلام، شورای اسلامی شهر قم، گروه جهادی رشد، تشکّل همسایگان محله بنیاد و شهرداری قم، از امروز آغاز خواهد شد.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/11/11
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

  مجتمع‌های بین راهی باید مسجدی در محوطه خود داشته باشند 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اقامه نماز استان که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد بیان کرد: افرادی که متقاضی ساخت مجتمع‌های بین ...

کاهش ۱۳۰۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات پروژه مترو قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمدرضا انگشت‌باف مدیرعامل سازمان قطار شهری قم اظهار داشت: طی پیگیری‌های انجام‌شده در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه‌وبودجه ...

شهربازی شهدای ۷۲ تن به زودی راه اندازی می شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شهردار قم به همراه مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری، مدیر منطقه سه، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از شهربازی سرزمین شادی واقع ...

اعزام ۴ هزار و ۵۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان قم در ماه رمضان 

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده صبح امروز در گفت‌وگویی خبری اعلام کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان امسال برای ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز