برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403
رمزارز ارزان شد

چند بیت‌کوین برای استخراج باقی مانده‌است؟

حمیّت نیوز(حمنا)؛ حجم معاملات ۲۴ ساعته حدود ۱۸.۳ میلیارد پوند است و ارزش بازار آن حدود ۳۴۴.۳ میلیارد پوند است. بالاترین قیمت بیت کوین در ۵۲ هفته گذشته ۳۶۷۵۰ پوند بوده‌است، در حالی که پایین ترین قیمت بیت کوین در ۵۲ هفته ۱۳۱۹۵ پوند بوده‌است.

حمیّت نیوز(حمنا)؛ حجم معاملات ۲۴ ساعته حدود ۱۸.۳ میلیارد پوند است و ارزش بازار آن حدود ۳۴۴.۳ میلیارد پوند است. بالاترین قیمت بیت کوین در ۵۲ هفته گذشته ۳۶۷۵۰ پوند بوده‌است، در حالی که پایین ترین قیمت بیت کوین در ۵۲ هفته ۱۳۱۹۵ پوند بوده‌است.
اگر یک بیت کوین را با قیمت ۱۳۱۹۵ پوند به پایین ترین سطح ۵۲ هفته اخیر بخرید و آن را به قیمت امروز ۱۷۸۴۷ پوند بفروشید، ۴۶۵۱ پوند با بازدهی مثبت ۳۵.۲۵ درصدی کسب خواهید کرد. از طرف دیگر، اگر یک بیت کوین را در بالاترین قیمت ۵۲ هفته اخیر یعنی ۳۶۷۵۰ پوند خریداری کرده باشید و آن را به قیمت امروز بفروشید، ۵۱.۴۴ درصد معادل منهای ۱۸۹۰۴ پوند از دست داده اید.
قیمت بیت کوین در طول زمان
بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۵ درصد سقوط کرده است. به طور کلی، قیمت بیت کوین امروز بالاتر از ۱۳۱۹۵ پوند است که پایین ترین سطح ۵۲ هفته اخیر خود است. در هفته گذشته، بیت کوین به بالاترین رقم ۱۹۳۹۵ پوند و پایین ترین سطح ۱۷۶۸۳ پوند رسید.

به طور کلی، ارز دیجیتال طی سه ماه گذشته افزایش یافته است. در ۹۰ روز گذشته، قیمت آن به ۱۷۸۴۷ پوند افزایش یافته است.

چند بیت کوین (BTC) وجود دارد؟
در حال حاضر ۱۹۲۹۰۴۳۱ بیت کوین در گردش است. در مجموع حداکثر محدودیت ۲۱ میلیون بیت کوین وجود دارد که می توان ایجاد کرد. با توجه به تعداد کل سکه های استخراج شده و حداکثر محدودیت، تنها ۱,۷۰۹,۵۶۹ بیت کوین باقی مانده است تا تولید شود.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که آخرین بیت کوین در حدود سال ۲۱۴۰ استخراج خواهد شد. پس از این مرحله هیچ بیت کوین جدیدی وارد گردش نخواهد شد.

بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده، شناخته شده ترین ارز از بین بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال موجود در بازار امروز است.

تاریخ: 1401/11/25
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...

کسب‌وکارها تا ۱۵ اردیبهشت ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بنا بر اعلام هیأت مقررات‌زدایی همه کسب‌وکارها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند. تبصره (۷) ماده (۱) ...

شبکه توزیع کالا کاسبان امین در قم گسترش یابد

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سیدمحمد آقامیری امروز در جلسه بررسی مشکلات و راهکار‌های اجرای طرح کاسبان امین در استان اظهار داشت: انتظار ما در مدیریت استان این است ...

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تولیدات استان افزایش یابد 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم عصر امروز به ریاست سیدعلی اکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، و با حضور ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز