برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
دادستان قم در بازدید از نمایشگاه کتاب دین عنوان کرد:

نقش مؤثر مطالعه کتاب‌های دینی در کاهش وقوع جرم و جنایت

دادستان عمومی و انقلاب قم در بازدید از نمایشگاه کتاب دین گفت: هرچه برای تزریق معارف دینی به جامعه تلاش کنیم، قطعاً جرم و جنایت پایین می‌آید و یکی از راه‌هایی که به این موضوع کمک می‌کند، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف عرضه و مطالعه کتاب‌های معارفی و مذهبی است.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی قم از نمایشگاه کتاب دین بازدید کرد.
او همچنین در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاه و تبادل نظر با ناشران دینی، با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حمید خرمی رئیس اتحادیه تعاونی ناشران و کتابفروشان استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین در گفت‌وگویی، اظهار کرد: توفیق داشتیم در معیّت تعدادی از دوستان از نمایشگاه کتاب دین بازدید داشته باشیم و در زمان حضور ما در نمایشگاه، استقبال مردم خیلی خوب بود.
وی با قدردانی از برپایی ششمین نمایشگاه کتاب دین، گفت: کتاب‌های بسیار زیادی از دانشمندان و علمای دینی در نمایشگاه عرضه شده و با توجه به تسهیلاتی که وزارت ارشاد و ناشران برای خرید کتب دینی در نظر گرفته بودند، استقبال بازدیدکنندگان مطلوب بود.
دادستان عمومی و انقلاب قم همچنین به نقش مؤثر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: قطعاً یکی از موضوعاتی که باعث می شود جرم و جنایت کاهش یابد، اِتّصاف به معارف دینی و اسلامی است.
غریب افزود: تجربه ما نشان می‌دهد که هرچه در جامعه و یک محیط، اِتّصاف و اطلاع به معارف دینی بیشتر باشد، وقوع جرم کمتر است.
دادستان قم تأکید کرد: هرچه برای تزریق معارف دینی به جامعه تلاش کنیم، قطعاً جرم و جنایت پایین می‌آید و یکی از راه‌هایی که به این موضوع کمک می‌کند، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف عرضه و مطالعه کتاب‌های معارفی و مذهبی به مخاطبان است.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/12/1
موضوع: بین الملل
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ایران و پاکستان با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند که به ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه پایان دهند. در این بیانیه ...

آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از رویترز، اکنون لایحه مذکور به رئیس جمهور ارسال می شود تا آن را امضا کند. در پی نگرانی ها درباره امکان دسترسی چین به داده های شهروندان ...

دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که گلوله برفی استعفاها در داخل ارتش این رژیم به راه افتاده و بعد از استعفای «آهارون ...

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز