برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
عناوین اجتماعی
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

اعزام ۲۵۰۰ عمره گزار ایرانی به فرودگاه مدینه

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" گفت: از ابتدای شروع عملیات اعزام عمره‌گزاران تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ زائر حج عمره به سرزمین وحی سفر کردند.
تاریخ: 1403/2/8
موضوع: اجتماعی

سیر صعودی قهر پسران دهه هشتادی از دانشگاه

آمار داوطلبان کنکور سال جاری نشان می‌دهد از مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند تنها ۳۷ درصد مرد هستند. عدم اقبال پسران برای ورود به دانشگاه به دلیل نگرانی از اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی موجب شده که بسیاری از آن‌ها ...
تاریخ: 1403/2/8
موضوع: اجتماعی
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

۴ تخلف در آزمون سراسری ثبت شد

رئیس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.
تاریخ: 1403/2/7
موضوع: اجتماعی
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سه‌شنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود

طبق اعلام هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.
تاریخ: 1403/2/7
موضوع: اجتماعی
وزیر فرهنگ در پی سفر به پاکستان و سریلانکا:

طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه با سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان و سریلانکا آغاز شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی سفر به پاکستان و سریلانکا به همراه رئس‌جمهور، در رشته توئیتی نوشت: طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه با دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دو سرزمین استراتژیک در غرب و جنوب آسیا (پاکستان و سریلانکا) آغاز شده که پیش از این شاهد آن نبودیم.
تاریخ: 1403/2/6
موضوع: اجتماعی
رهبر انقلاب:

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور

رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.
تاریخ: 1403/2/5
موضوع: اجتماعی

بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود ۳۵۹ دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: ۲۸ درصد چاه‌های کشاورزی معادل ۱۱۷ هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست بیش از ۱۰ سانتی متر حفر شده است.
تاریخ: 1403/2/5
موضوع: اجتماعی
سفیر ایران در عربستان:

۹۰ هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد

سفیر ایران در عربستان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد.
تاریخ: 1403/2/5
موضوع: اجتماعی
فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار در پیشگیری از وقوع سرقت آثار مثبتی داشته است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار از طریق پابند الکترونیکی اثر مثبتی در پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.
تاریخ: 1403/2/4
موضوع: اجتماعی

انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران

مسئول تنظیف شهر تهران درباره انتقال آرادکوه گفت: انتقال این مجموعه با نگاهی زیست‌محیطی به‌منظور کاهش یافتن و بی‌خطر شدن آلاینده‌ها در دستور کار است.
تاریخ: 1403/2/4
موضوع: اجتماعی
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز