برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم :

استقبال خوبی از اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی استان قم شده است

حمیّت نیوز(حمنا)_ اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی که به همت اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در سالن گزار شهدا برگزار شد با استقبال خوبی از سوی اتباع خارجی و همچنین مردم استان قم صورت گرفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حمیّت نیوز(حمنا)؛ علی اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی به خبرنگار ما گفت:خوشحالیم که با خداوند متعال توانستیم اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی را برگزار کنیم که با استقبال خوبی از سوی اتباع خارجی و همچنین مردم استان قم صورت گرفته است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در ادامه گفت: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال آن بودیم که توانمندیهای این عزیزان را به نمایش بگذاریم.

زارعی در ادامه با شاره به حضور بیش از چهل سال حضور اتباع خارجی و بخصوص کشور دوست و همسایه افغانستان در ایران گفت:امروز در برگزاری این نمایشگاه می بینیم که این جوانان در علوم مختلف اعم از کشاورزی،اقتصادی،صنعتی و پزشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حضور اتباع خارجی در پیشرفت ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است افزود:این نمایشگاه در جهت آگاهی مردم ایران نیز مفید بود و باید بدانیم همانطور که شرایط را برای پیشرفت این عزیزان فراهم نموده ایم اتباع خارجی و بخصوص اتباع کشور دوست و همسایه افغانستان که مشترکات فراوانی اعم از  همزبانی و دینی داریم،قطعا درصد قابل توجهی از پیشرفت ایران اسلامی  توسط این عزیزان ایجاد شده است که ما قدردان این جوانان غیور بوده و خواهیم بود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در پایان گفت:با سازمان ملی مهاجرت همسو هستیم و در آینده ای نزدیک به دنبال برگزاری نمایشگاه بین المللی و با ظرفیت های بیشتری از دستاوردها و توانمندیهای اتباع خارجی  هستیم.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/7/24
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

روابط عمومی‌ها درعرصه جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقامیری در گردهمایی مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان افزود: در راستای جهاد تبیین فعالان عرصه روابط عمومی باید مردم را ...

جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران/ ایجاد بیش از 9 هزار و 564 فرصت شغلی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت اله رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران که ...

بازدید رئیسی از کارخانه احیای شده صنایع چوب و کاغذ مازندران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان مازندران به کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران رفت و از بخش‌هایی از این ...

ورود رئیسی به ساری/ دومین سفر دولت سیزدهم به مازندران آغاز شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری ایران دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری و با استقبال مسؤلان استان وارد مازندران شد. در ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز