برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 18 خرداد 1403
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم :

استقبال خوبی از اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی استان قم شده است

حمیّت نیوز(حمنا)_ اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی که به همت اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در سالن گزار شهدا برگزار شد با استقبال خوبی از سوی اتباع خارجی و همچنین مردم استان قم صورت گرفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حمیّت نیوز(حمنا)؛ علی اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی به خبرنگار ما گفت:خوشحالیم که با خداوند متعال توانستیم اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مهاجرین خارجی را برگزار کنیم که با استقبال خوبی از سوی اتباع خارجی و همچنین مردم استان قم صورت گرفته است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در ادامه گفت: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال آن بودیم که توانمندیهای این عزیزان را به نمایش بگذاریم.

زارعی در ادامه با شاره به حضور بیش از چهل سال حضور اتباع خارجی و بخصوص کشور دوست و همسایه افغانستان در ایران گفت:امروز در برگزاری این نمایشگاه می بینیم که این جوانان در علوم مختلف اعم از کشاورزی،اقتصادی،صنعتی و پزشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حضور اتباع خارجی در پیشرفت ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است افزود:این نمایشگاه در جهت آگاهی مردم ایران نیز مفید بود و باید بدانیم همانطور که شرایط را برای پیشرفت این عزیزان فراهم نموده ایم اتباع خارجی و بخصوص اتباع کشور دوست و همسایه افغانستان که مشترکات فراوانی اعم از  همزبانی و دینی داریم،قطعا درصد قابل توجهی از پیشرفت ایران اسلامی  توسط این عزیزان ایجاد شده است که ما قدردان این جوانان غیور بوده و خواهیم بود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در پایان گفت:با سازمان ملی مهاجرت همسو هستیم و در آینده ای نزدیک به دنبال برگزاری نمایشگاه بین المللی و با ظرفیت های بیشتری از دستاوردها و توانمندیهای اتباع خارجی  هستیم.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/7/24
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دیدار مردمی سید محمد آقامیری استاندار قم در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان شهید روحانی 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقامیری استاندار قم در ادامه برای دیدار های چهره به چهره خود با مردم ، با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان شهید روحانی، در جمع ...

۳۵ عضو شبکه شیطان پرستی در دزفول دستگیر شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سرهنگ روح اله یاری زاده اظهار کرد: گزارشی مبنی بر گردهمایی شبکه شیطان پرستی به فرماندهی انتظامی دزفول واصل شد که با سرعت صحت سنجی و ...

تقدیر وزیر صنعت، معدن و تجارت از رئیس اتاق اصناف استان قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف استان قم، دکتر علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم طی نامه ای از اقدامات امیر پوریزدی رییس اتاق ...

سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست دکتر آقامیری استاندار قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در این جلسه برنامه عملیاتی تحقق فرمان سال 1403 (جهش تولید با مشارکت مردم) تصویب شد.  هدف گذاری متغیر های اقتصادی استان، پیش بینی منابع مورد ...