برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403
عناوین دانش و فناوری
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

این استندها که در حال حاضر در پنج نقطه تهران شامل محل ساختمان معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه نصب شده اند، مجهز به ابزارهای دیجیتالی برای پایش و سنجش داده های «فشار خون»، «نوار قلب»، «ضربان قلب»، «آهنگ ریه»، ...
منبع: انتخاب
تاریخ: 1403/2/7

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد

با امضای لایحه فروش یا ممنوعیت تیک‌تاک توسط رئیس‌جمهور آمریکا، حالا مالک این شبکه اجتماعی ۹ ماه وقت دارد تا یا آن را به یک شرکت آمریکایی بفروشد یا برای همیشه در ایالات متحده فیلتر شود.
منبع: انتخاب
تاریخ: 1403/2/7

آپدیت جدید تلگرام؛ تماشای استوری‌ها به صورت ناشناس برای کاربران پریمیوم

در آپدیت جدید تلگرام، زمانی که کاربر گزینه جست‌و‌جو در محیط اصلی اپلیکیشن را انتخاب می‌کند وارد تب کانال می‌شود، کانال‌های جدید را به کاربر پیشنهاد می‌هد که با سلیقه کاربر همخوانی دارد. کاربران پریمیوم از این به بعد می‌توانند استوری‌های تلگرام را به صورت کاملا ناشناس تماشا ...
منبع: انتخاب
تاریخ: 1403/2/7

شرکت صاحب تیک‌تاک در چین می‌گوید برنامه‌ای برای فروش این اپلیکیشن ندارد

بایت‌دنس که شرکت مادر یا همان صاحب اصلی اپلیکیشن چینی تیک‌تاک است، اعلام کرده پس از تصویب قانونی در ایالات متحده برای مجبور کردن آنها به فروش این اپلیکیشن بسیار محبوب یا ممنوع شدن در آمریکا، قصد فروش تیک‌تاک را ندارد.
منبع: انتخاب
تاریخ: 1403/2/7

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس

شاسی‌بلند جدید آواتر ۱۱ امروز در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد. این خودرو که اولین محصول برند آواتر شناخته می‌شود، توسط نادر فقیه‌زاده، طراح سابق بی‌ام‌و طراحی شده است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/7

تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE

کافی است ساخت یک دستگاهSUV پلاگین هیبریدی را به لامبورگینی بسپارید تا خودرویی هیجان‌انگیز تولید کند. اوروسSE ، نسخه پلاگین هیبریدی از پرفروش‌ترین مدل این شرکت است که اکنون به قدرت و سرعت بیشتری دست یافته است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/7

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

ناسا قصد دارد تا با ارسال یک نمایشگر فناوری به ماه در ماموریت خصوصی Firefly Blue Ghost۱ ، نحوه دفع و حذف گردوغبار را با استفاده از الکتریسیه مورد آزمایش قرار دهد.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/7

خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا

EXEED با میراث چشمگیر و دسترسی جهانی خود در بازار پریمیوم اروپای شرقی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آمریکای مرکزی و جنوبی، خود را برای نمایشی تماشایی در نمایشگاه خودرو پکن آماده می‌کند.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/7

سمی‌ترین عشق جهان / عکس

شب‌پره‌های سمی که بال‌هایشان رنگ‌های درخشان و تند قابل‌توجهی دارند، برخلاف دیگر گونه‌های شب‌پره، به‌طور قابل‌توجهی خودنمایی می‌کنند. مطالعه‌ای جدید نشان داده است شب‌پره‌های «بِلا» از سم برای جذب جفت خود استفاده می‌کنند.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/7
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز