برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402
عناوین دانش و فناوری
<<  1 2 3 4 5   >>

مرکز علمی کاربردی کشاورزی قم، مرکز نمونه کشوری شد

 مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران قم، به عنوان مرکز نمونه کشوری در سال ١۴٠٢ معرفی شد و مجوز فعالیت سطح یک مراکز علمی کاربردی کشور را در این استان کسب کرد.
تاریخ: 1402/12/27
مدیرعامل شرکت مخابرات:

ارتقای حوزه‌های دانش‌بنیان به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی وابسته است

مهندس مجید‌ سلطانی در همایش مخابرات و تحول دیجیتال و نقش آن در صنعت کشاورزی با بیان اینکه ارزش افزوده به اینترنت اشیاء بستگی دارد، گفت: شرکت مخابرات به طور نظام‌‌مند از حوزه‌های اقتصادی به‌ویژه در بخش مهم و اساسی مانند کشاورزی و دامپروری با در اختیار گذاشتن آخرین فناوری‌های ...
تاریخ: 1402/12/17
با ابلاغ دستورالعمل معاونت علمی؛

چشم‌انداز جدیدی به‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باز شد

با تلاش‌های معاونت علمی، وزارت اقتصاد و سازمان حسابرسی، گام بلندی برای ارزش‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان برداشته شد و برای نخستین بار دستورالعمل ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود ابلاغ شد.
تاریخ: 1402/11/23

هشت میلیون تُن به ذخایر معادن فلزی استان اضافه شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با اکتشافات جدید صورت گرفته، هشت میلیون تُن به ذخایر موجود معاون فلزی استان اضافه شد که این دستاوردی بزرگ برای فعالیت‌های معدنی در قم است.
تاریخ: 1402/11/18
حضور شرکت امید الکترونیک نماوا

در گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان

شرکت امید الکترونیک نماوا  با هدف تولید ،ایجاد بازار در حوزه cisو صادرات محصولات الکترونیک افتتاح شد واینک تولید کننده درب بازکن های تصویری و جک های پارکینگی است.
تاریخ: 1402/11/12
عموئیان فعال در صنعت برق صنعتی،مسکونی و کارخانجات

بانک کالا برق نخل یک تیم است که انسجام بسیاری دارد

بانک کالا برق نخل یک پک کامل صفر تا صدی از محصولات را دارد و دیگر نیاز نیست به فروشگاه‌های دیگر سر زد و به دنبال محصولات و برندهای شاخص باشد بگردیم و اینکه از برندهای خوبی استفاده کردند و همچنین در صنعت برق استانداردهای لازم آن رعایت و کیفیت آن در سطح مطلوب است.
تاریخ: 1402/11/12
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی قم:

نقش اصلی تولید کنند گان ایجاد یک محیط با نشاط و ایمن برای خانواده‌ها است

نقش تولید کنندگان دراینجا مشخص می‌شود که ما بایستی تولید با کیفیتی داشته باشیم که بتوانیم یک سرپناه ایمن و با رفاه و عاری از هرگونه درگیری و سختی داشته باشیم.
تاریخ: 1402/11/12
نادری پیشکسوت ارزنده صنعت برق:

بانک کالا برق نخل دارای محصولات با کیفیت و متنوعی است

مجریان نسل جوان با این سیستم جدید در صنعت برق  بهتر کار می کنند برگزاری این مراسم توسط آقای نوروزی باعث ایجاد  نشاط و شادابی و آشنایی با کالاهای برق جدید است و امیدوارم نسل جوان از تجربیات ایشون در صنعت برق استفاده کنند وگامی به سمت موفقیت بردارند.
تاریخ: 1402/11/12
جلالی رئیس هیات مدیره  شرکت آلتون رای:

همکاران زمانی که تولیدات را به صورت کامل انجام می دهند  انتهای کار ۷۲ ساعت بدون قید و شرط چراغ‌ها همه ۱۰۰صدرصد تست می‌شود

کارخانه ما خدمات پس از فروش ندارد ما قبل از فروش هزینه‌هایمان را انجام می‌دهیم اگر قبل از فروش این هزینه‌ها انجام بشود دیگر هزینه‌ای بر مصرف کننده تحمیل نمی شود.
تاریخ: 1402/11/12
مدیرعامل شرکت راهدار صنعت کیهان:

شرکت راهدار صنعت کیهان در زمینه تولید کابل های مقاوم به حریق و حرارت است

کابل های مقاوم به حریق باید بتوانند جریان دهی برق را در شرایط شعله برای آن مدت زمانی که ماموران آتش نشانی بتوانند خودشان برسانند این تجهیزات اعلام و اطفاء بتواند عملکرد و کارایی شان را داشته باشند.
تاریخ: 1402/11/12
<<  1 2 3 4 5   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز